Numer referencyjny
110721/2021

Stażysta / stażystka ds. reklamacji

Szczegóły

Oferta ważna do
2021-06-30
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Staże i praktyki
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Patrycja Buszyniewicz
Adres e-mail
patrycja.buszyniewicz@se.com
Telefon
+48 506 263 909

Plik załącznika

Pracodawca

SCHNEIDER ELECTRIC POLSKA SP. Z O. O.
Schneider Electric is leading the Digital Transformation of Energy Management and Automation in Homes, Buildings, Data Centers, Infrastructure and Industries. With global presence in over 100 countries, Schneider is the undisputable leader in Power Management – Medium Voltage, Low Voltage and Secure Power, and in Automation Systems. We provide integrated efficiency solutions, combining energy, automation and software. We believe that great people and partners make Schneider a great company and that our commitment to Innovation, Diversity and Sustainability ensures that LifeIsOn everywhere, for everyone and at every moment.

Czy marzysz o pracy w firmie, której działalności przyświeca ważny cel? W firmie, która ceni różnorodność i motywuje swoich pracowników do innowacji i dawania z siebie tego, co najlepsze? Szukamy osoby na stanowisko Stażysty ds. Reklamacji w Dziale Realizacji i Serwisów w Warszawie, odpowiedzialnego za wsparcie zespołu w zakresie rozpatrywania reklamacji klientów.

Wymagania

  • • Mile widziane doświadczeni w pracy administracyjno-biurowej
  • • Mile widziana znajomość programów: bFo (BridgeFrontOffice), SAP
  • • Podstawowa znajomość pakietu MS Office
  • • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • • Dokładność, sumienność, terminowość
  • • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • • Radzenie sobie ze stresem, umiejętność rozmowy z trudnym klientem

Zadania

  • • Wspracie w zakresie rozpatrywania reklamacji klientów
  • • Stały kontakt z klientem
  • • Rejestracja zgłoszeń w bazie
  • • Kontakt z działem technicznym w zakresie uznania reklamacji klienta
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Kliknij tutaj, aby przejść do formularza logowania
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.