Numer referencyjny
Calz Polska

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Szczegóły

Oferta ważna do
2021-04-01
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Sprzedaż - handel detaliczny/sieci handlowe
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Natalia Wołoszyn
Adres e-mail Telefon
690121497

Pracodawca

Calz Polska Sp. z o.o.
Marka Calzedonia została założona w 1986 roku we Włoszech przez Sandro Veronesiego i to właśnie od niej pochodzi nazwa naszej grupy. Z czasem powstały kolejne marki Intimissimi, Tezenis, Falconeri, Signorvino oraz Atelier Emè, które spotykają się z uznaniem naszych klientów i zaspokajają ich konsumenckie potrzeby. W grupie Calzedonia sami jesteśmy odpowiedzialni za całość cyklu życia produktu, od projektowania, przez produkcję, aż po dystrybucję na całym świecie. Unikalny styl naszych wyrobów powstaje dzięki połączeniu najnowszych trendów, kreatywności oraz komercyjnego podejścia. Jako Calz Polska posiadamy sieć ponad 150 sklepów tworzących tętniącą życiem grupę pięciu marek Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis oraz Falconeri. Od początku systematycznie zwiększamy obroty i rozwijamy zasięg swojej działalności na rynku polskim. W naszej organizacji wierzymy we wspólną tożsamość, entuzjazm i aktywne współuczestnictwo. Jesteśmy przekonani, że firma może osiągać swoje cele wyłącznie wtedy, kiedy naprawdę ceni swoich pracowników i pomaga im zrealizować w pełni ich potencjał. Już od samego początku pracy obdarzamy pracowników zaufaniem przydzielając im konkretne obowiązki, dzięki czemu są współodpowiedzialni za firmę.

Odpowiedzialny będziesz za:

  • Posprzedażową obsługę klienta niemieckojęzycznego (Niemcy, Austria, Szwajcaria);
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, korzystając z poczty e-mail;
  • Weryfikacje danych z zamówień klientów w różnych systemach;
  • Dostarczanie dokładnych i kompletnych informacji klientowi, stosując odpowiednie metody / narzędzia udostępnione przez firmę;
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania

  • Cechujesz się:
  • Bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego, min. na poziomie C1;
  • Wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi;
  • Komunikatywnością, poprawnością i płynnością językową;
  • Profesjonalizmem w kontakcie z klientem;
  • Dobrą organizacją pracy, sumiennością i odpowiedzialnością.

Zadania

  • Skorzystasz z:
  • Zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
  • Prywatnej opieki medycznej oraz dostępu do karty Multisport;
  • Atrakcyjnej zniżki na produkty naszych marek;
  • Pracy w międzynarodowym środowisku;
  • Pracy 5 dni w tygodniu (między pon-sob, 8.00 – 20.00).
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.