110033/2020
STAŻYSTA/KA NA STANOWISKU BADACZ DS. CUSTOMER EXPERIENCE
Szczegóły
Oferta ważna doPlik załącznika
Pracodawca
Oferujemy:
- Płatny staż odpowiadający równowartości 2400 zł netto (w pełnym wymiarze godzin) • Dowolną dyspozycyjność (wymiar godzin do ustalenia indywidualnie)
- Możliwość pracy na stałe po odbyciu stażu
- Możliwość pracy zdalnej
- Pracę w przyjaznej atmosferze
- Rozwój oraz udział w ciekawych projektach
- Dostęp do wiedzy i projektów związanych z aktualnymi trendami w biznesie – customer experience, employee experience, design thinking, service design, lean customer development
- Realny wpływ na rozwój firmy i możliwość realizacji własnych pomysłów
Jeśli jesteś zainteresowany/a prześlij nam swoje CV na email: [email protected]. Więcej informacji o Everbe: www.everbe.pl
Ważne: 1. Nasze biuro znajduje się na granicy Piaseczna i Józefosławia – prosimy o składanie CV osoby, które są gotowe do pracy w tej części aglomeracji warszawskiej.
2. Z uwagi na bezpieczeństwo danych osobowych oraz zgodność z RODO twoje ogłoszenie powinno zawierać następującą informację: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Everbe w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Wymagania
- • Masz otwarty umysł, jesteś ciekawy ludzi i świat • Lubisz podejmować kreatywne wyzwania i zależy ci na ciągłym rozwoju • Widzisz więcej – potrafisz wiązać różne dane i wyciągać z nich wnioski • Interesuje cię obszar Customer Experience i/lub Employee Experience • Chcesz pracować w małej firmie pracującej dla znanych marek
- Dodatkowo: • Chcesz łączyć pracę ze studiami • Studiujesz min. na 3 roku lub skończyłeś/aś już studia (preferowane przez nas kierunki: socjologia, psychologia, kogniwistyka, antropologia, zarządzanie lub inne kierunki humanistyczno-ekonomiczne)
Zadania
- • Wsparcie w realizowaniu badań jakościowych i ilościowych • Udział w warsztatach kreatywnych oraz projektowo-testowych • Pomoc przy analizie rynku oraz analizie treści informacji i przygotowywaniu raportów • Analiza i wypracowywanie wniosków oraz rekomendacji z badań jakościowych i ilościowych • Czynny udział w projekcie dla klienta oraz projektach wewnętrznych