1
Specjalista ds. relacji międzyludzkich
Szczegóły
Oferta ważna doPlik załącznika
Pracodawca

Twój dzień pracy w Alma Matter będzie mieszanką wyzwań z różnych obszarów: od aktywnej sprzedaży usług, po kreowanie internetowego wizerunku firmy, przez nadzorowanie obiegu dokumentów i organizowanie akcji promocyjnych dla potencjalnych pacjentek. Jest to praca z klientem świadomym swoich oczekiwań, otwartym na co to mamy mu do powiedzenia i potrzebującym kontaktu z ludźmi przyjaznymi i rozumiejącymi jego problemy.
Wewnętrznie, jako zespół pracowników tworzymy zespół osób przyjaznych, wspierających się i wzajemnie stymulujących swój rozwój. Nie sposób funkcjonować inaczej, pracując wspólnie przez cały dzień nad jednym, najważniejszym projektem - skuteczną edukacją przyszłego rodzica.
Świadcząc usługi edukacyjne z tematyki okołoporodowej, uczestniczymy w prestiżowym i wdzięcznym procesie tworzenia nowoczesnego, świadomego i przygotowanego do swoich zadań przyszłego rodzica. Jest to obszar w dzisiejszych czasach wciąż jeszcze nie w pełni zagospodarowany - wciąż są dziesiątki tysięcy osób, które nigdy do szkoły rodzenia nie chodziły, a mogą oraz osób, które jeszcze nie wiedzą, że mogą otrzymać gruntowną edukację, a wkrótce będą jej potrzebować.
Chcemy zaangażować Cię do naszej misji szerzenia sprawdzonej, życiowej wiedzy.
Dołączysz?
Wymagania
- doświadczenie w obsłudze i kreatywnym prowadzeniu social media
- zdolności organizatorskie
- wysoka kultura osobista
- zdolności sprzedażowe
- samodzielność w pracy
- mile widziana znajomość języka rosyjskiego (obsługa pacjentek z Ukrainy, Białorusi i Rosji)
Zadania
- Codzienna obsługa pacjentek w recepcji szkoły - telefonicznie, mailowo i osobiście
- Sprzedaż usług dodatkowych obecnym pacjentkom,
- Koordynacja działań z zakresu marketingu szkoły - prowadzenie fanpage, aktualizowanie strony internetowej itp.
- Aktywne pozyskiwanie nowych pacjentek do szkoły - telefoniczne umawianie spotkań • i ich przeprowadzenie, organizacja programów promocyjnych i koordynacja udziału w targach, festynach rodzinnych itp.
- Bycie tak zwanym “dobrym duchem” miejsca – dbanie o miłą atmosferę, o umacnianie relacji z pacjentkami, szeroki uśmiech i pozytywna energia to podstawa. :)