2019-04-26 10:22 Suszek Karolina

Projektowanie zmiany

Żyjemy i pracujemy w szybko zmieniającej się rzeczywistości. Zmieniają się firmy, ich otoczenie, zmieniamy się my projektanci. UX, CX, Service Design pochodzą z różnych źródeł a tak naprawdę są jedną sferą tematyczną i projektową. Zapraszamy na sprint projektowy łączący elementy praktyk i różnych narządzi z obszaru projektowania dla klienta.

Projektowanie zmiany to warsztat skierowany do: Studentów i Absolwentów Psychologii Uniwersytetu SWPS specjalności Projektowanie Interakcji Człowiek - Technologia oraz Studentów innych kierunków posiadających pierwsze doświadczenia w projektowaniu usług.

Zapraszamy na sprint projektowy łączący elementy tych praktyk i różnych narządzi z obszaru projektowania dla klienta, podczas którego w (intensywne) sześć godzin:


1. Przekujemy problemy w wyzwania

2. Spojrzymy na świat oczami użytkownika i zaproponujemy mu rozwiązanie

3. Osadzimy je w realnym modelu biznesowym

4. Stworzymy prototyp rozwiązania

5. Sprawdzimy, ile jest warta nasza propozycja

Wszystko po to, aby od zera zaprojektować realną zmianę przynoszącą wartość użytkownikowi dzięki nowym, błyskawicznym sposobom pracy.


Poznaj prowadzących:

Artur Urbański


Ekspert ds. Biznesu cyfrowego i konsultant biznesowy, pomagający takim firmom jak mBank, Orange, Empik, Sony, T-mobile i Fortum w transformacjach cyfrowych i strategicznym rozwoju ich działalności. 20-letnie doświadczenie Artura jako konsultanta i lidera w dziedzinie projektowania firm technologicznych dało mu potężne zrozumienie ludzkich zachowań oraz narzędzi i procesów transformacji cyfrowej.



Lucyna Dziewa


Ekspert ds. Customer Experience silnie wierząca w zmianę zachowań i kultury firm w celu poprawy życia klientów. Pasjonuje się doświadczeniem klienta, ceni jego opinie, które poznaje dzięki bezpośrednim interakcjom z ich emocjami i odczuciami. 10-letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu holistycznych doświadczeń użytkowników pozwala jej doskonale zrozumieć i zaadresować ich zmieniające się oczekiwania oraz problemy w realizowanych projektach. Aktualnie jako Customer Experience Manager w Hycom zapewnia profesjonalne doradztwo i wspiera w realizacji projektów rozwiązań cyfrowych dla najwyżej ocenianych globalnych graczy z nieustającą dbałością o potrzeby ich klientów.

Piotr Uściński


Specjalista w dziedzinie Design Thinking od lat szerzący tę metodę pracy w dużych organizacjach. Jego pasją jest promowanie myślenia oczami klienta i długofalowa zmiana nastawienia. Jest specjalistą w projektowaniu rozwiązań e-commerce. Absolwent kierunków SPiK i UX na warszawskim SWPS, aktualnie pełni rolę Senior CX Designera w Hycom.

Błażej Dawidson

Absolwent Socjologii i Projektowania Usług na SWPS. Przez ponad dziesięć lat zajmował się tworzeniem nowych rozwiązań i projektowaniem doświadczeń w warszawskim centrum nauki. Zafascynowany ideą projektowania w metodyce design thinking, skupiającej się na odbiorcy i jego potrzebach. W Hycom pracuje jako konsultant w zespole przeprowadzającym analizy i wypracowywującym rekomendacje w obszarze customer experience.


Spotykamy się w środę 08.05.2019 r. o godz. 10.00 - 17.00, S305

Liczba miejsc na wydarzeniu jest ograniczona do 40.


Pierwszeństwo zapisu mają Studenci i Absolwenci Uniwersytetu SWPS posiadający podstawową znajomość projektowania usług i/lub doświadczenie w pracy.


Zapisy przez formularz

Po zgłoszeniu udziału oczekujcie na wiadomość z potwierdzeniem przesłaną z adresu: [email protected].

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.