Numer referencyjny
REF92714I

Stażysta PR

Szczegóły

Oferta ważna do
2021-07-20
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Płatny staż
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Pracodawca nie udostępnił wizytówki

Agencja MSL, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców. Obszary naszej działalności to zarządzanie reputacją, komunikacja korporacyjna, pomoc w kryzysie i public affairs. Mamy kompetencje w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu silnych marek oraz kreowaniu i wdrażaniu projektów konsumenckich online i offline. Naszym klientom zapewniamy doskonałe relacje z mediami, blogosferą, influencerami i liderami opinii, a przede wszystkim, identyfikujemy czyj głos ma znaczenie w danej sprawie. Konsulting MSL to także społeczna odpowiedzialność biznesu, kształtowanie marki pracodawcy czy komunikacja finansowa.

MSL zatrudnia ponad 3 500 osób w prawie 100 biurach na całym świecie. Jest największą siecią komunikacyjną w Europie oraz na szybko rosnących rynkach Chin i Indii. Jesteśmy także wiodącą firmą doradztwa komunikacyjnego w Polsce oraz HUB-em na kraje Europy Środkowo-Wschodniej. „The Holmes Report” przyznał nam tytuł najlepszej agencji konsultingowej w tej części świata. W Polsce zatrudniamy blisko 100 konsultantów, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach dla takich sektorów rynku jak FMCG, farmacja, bankowość i finanse, technologie, nieruchomości, handel, przemysł ciężki i zbrojeniowy.

Co zyskasz dołączając do MSL?

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z największych międzynarodowych agencji PR w Polsce i na świecie;
  • Pracę w zgranym i przyjaznym zespole z doświadczonymi konsultantami o wielu specjalizacjach
  • Możliwość pracy dla znanych, międzynarodowych marek
  • Nieformalny styl pracy
  • Dostęp do szerokiej gamy szkoleń i warsztatów.

Link aplikacyjny: https://jobs.smartrecruiters.com/PublicisGroupe/743999757198685-stazysta-pr


Wymagania

  • zainteresowanie tym co nowego w branży komunikacyjnej
  • otwartość na uczenie się od profesjonalistów podstaw warsztatu PR
  • sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • czerpanie przyjemności z gry zespołowej

Zadania

  • praca przy obsłudze klientów z branży food, turystycznych, technologicznych
  • tworzenie kreatywnych koncepcji i łowienie najnowszych trendów
  • współpraca przy organizacji wydarzeń oraz projektów specjalnych
  • przygotowanie dokumentów komunikacyjnych – od informacji prasowych przez raporty po prezentacje
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.