REF92714I
Stażysta PR
Szczegóły
Oferta ważna doPracodawca
Agencja MSL, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców. Obszary naszej działalności to zarządzanie reputacją, komunikacja korporacyjna, pomoc w kryzysie i public affairs. Mamy kompetencje w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu silnych marek oraz kreowaniu i wdrażaniu projektów konsumenckich online i offline. Naszym klientom zapewniamy doskonałe relacje z mediami, blogosferą, influencerami i liderami opinii, a przede wszystkim, identyfikujemy czyj głos ma znaczenie w danej sprawie. Konsulting MSL to także społeczna odpowiedzialność biznesu, kształtowanie marki pracodawcy czy komunikacja finansowa.
MSL zatrudnia ponad 3 500 osób w prawie 100 biurach na całym świecie. Jest największą siecią komunikacyjną w Europie oraz na szybko rosnących rynkach Chin i Indii. Jesteśmy także wiodącą firmą doradztwa komunikacyjnego w Polsce oraz HUB-em na kraje Europy Środkowo-Wschodniej. „The Holmes Report” przyznał nam tytuł najlepszej agencji konsultingowej w tej części świata. W Polsce zatrudniamy blisko 100 konsultantów, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach dla takich sektorów rynku jak FMCG, farmacja, bankowość i finanse, technologie, nieruchomości, handel, przemysł ciężki i zbrojeniowy.
Co zyskasz dołączając do MSL?
- Możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z największych międzynarodowych agencji PR w Polsce i na świecie;
- Pracę w zgranym i przyjaznym zespole z doświadczonymi konsultantami o wielu specjalizacjach
- Możliwość pracy dla znanych, międzynarodowych marek
- Nieformalny styl pracy
- Dostęp do szerokiej gamy szkoleń i warsztatów.
Link aplikacyjny: https://jobs.smartrecruiters.com/PublicisGroupe/743999757198685-stazysta-pr
Wymagania
- zainteresowanie tym co nowego w branży komunikacyjnej
- otwartość na uczenie się od profesjonalistów podstaw warsztatu PR
- sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- czerpanie przyjemności z gry zespołowej
Zadania
- praca przy obsłudze klientów z branży food, turystycznych, technologicznych
- tworzenie kreatywnych koncepcji i łowienie najnowszych trendów
- współpraca przy organizacji wydarzeń oraz projektów specjalnych
- przygotowanie dokumentów komunikacyjnych – od informacji prasowych przez raporty po prezentacje