Numer referencyjny
110752/2021

Asystent/ka Działu Administracji i Marketingu

Szczegóły

Oferta ważna do
2021-06-22
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Logistyka i transport
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Pruszków
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Joanna Hadyś
Adres e-mail
joanna.hadys@omv.com.pl
Telefon
227596050

Pracodawca

OMV Polska
OMV Polska Sp. z o.o. jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w branży logistyki wewnątrzmagazynowej. Opierając się na wieloletnim doświadczeniu spółki matki, OMV od kilkunastu lat na polskim rynku konsekwentnie realizuje misję dostarczania rozwiązań elastycznych, nieszablonowych i dostosowanych do szczególnych potrzeb Klientów. Sukcesywnie wzbogacając swoją ofertę, zdobyliśmy zaufanie największych firm produkcyjnych i logistycznych, a wykazując najwyższą troskę o jakość naszych usług zbudowaliśmy trwałe, wieloletnie relacje biznesowe. Liczący obecnie około 100 osób Zespół OMV Polska to zgrana drużyna, dzięki której firma stale rośnie. Dołącz do nas!

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

ASYSTENTKI DZIAŁU ADMINISTRACJI I MARKETINGU

Miejsce pracy: Pruszków

Co oferujemy?

• stałą umowę o pracę w firmie o wieloletnim doświadczeniu na rynku europejskim i polskim

• przyjazną atmosferę w dynamicznym zespole profesjonalistów

• szkolenia wdrożeniowe oraz możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji

• otwartość na inicjatywy i pomysły pracownicze

• Benefity: dofinansowanie do zajęć sportowych: karta FitSport/FitProfit, prywatna opieka medyczna PZU na terenie całego kraju, ubezpieczenie na życie AVIVA, dofinansowanie codziennych posiłków - catering dla firm SmartLunch, dofinansowanie wypoczynku

Wymagania

  • lubisz pracować w zespole, jesteś osobą komunikatywną
  • odznaczasz się wysoką kulturą osobistą
  • jesteś osobą sumienną, zdyscyplinowaną, samodzielną i operatywną
  • odznaczasz się kreatywnością i nieszablonowym podejściem do tematów
  • jesteś otwarty/a na wyzwania, znasz nowinki branżowe i podążasz za trendami
  • doskonale radzisz sobie z obsługą komputera, urządzeń biurowych oraz programów MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • potrafisz tworzyć grafiki i realizować proste materiały filmowe
  • znasz język angielski i włoski

Zadania

  • bieżąca obsługa klientów i interesantów – telefoniczna, mailowa, osobista
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
  • wsparcie kierownictwa firmy oraz pracowników biurowych
  • współpraca z działami firmy w obszarze administracyjno – biurowym oraz marketingu
  • pomoc w opracowaniu materiałów promocyjnych i ofertowych
  • wsparcie w administrowaniu strony www i prowadzeniu firmowych profili social media
  • pomoc w przygotowaniu prezentacji oraz materiałów zdjęciowych i video
  • realizacja zamówień gadżetów firmowych i wizytówek
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.