Numer referencyjny
110752/2021
110752/2021
Asystent/ka Działu Administracji i Marketingu
Szczegóły
Oferta ważna do2021-06-22
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Logistyka i transport
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Pruszków
Preferowane kierunki
Nie określono
Kontakt
Opiekun Joanna Hadyś
Adres e-mail
joanna.hadys@omv.com.pl
Telefon
227596050
Pracodawca
OMV Polska
OMV Polska Sp. z o.o. jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w branży logistyki wewnątrzmagazynowej. Opierając się na wieloletnim doświadczeniu spółki matki, OMV od kilkunastu lat na polskim rynku konsekwentnie realizuje misję dostarczania rozwiązań elastycznych, nieszablonowych
i dostosowanych do szczególnych potrzeb Klientów. Sukcesywnie wzbogacając swoją ofertę, zdobyliśmy zaufanie największych firm produkcyjnych i logistycznych, a wykazując najwyższą troskę
o jakość naszych usług zbudowaliśmy trwałe, wieloletnie relacje biznesowe. Liczący obecnie około 100 osób Zespół OMV Polska to zgrana drużyna, dzięki której firma stale rośnie. Dołącz do nas!
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
ASYSTENTKI DZIAŁU ADMINISTRACJI I MARKETINGU
Miejsce pracy: Pruszków
Co oferujemy?
• stałą umowę o pracę w firmie o wieloletnim doświadczeniu na rynku europejskim i polskim
• przyjazną atmosferę w dynamicznym zespole profesjonalistów
• szkolenia wdrożeniowe oraz możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
• otwartość na inicjatywy i pomysły pracownicze
• Benefity: dofinansowanie do zajęć sportowych: karta FitSport/FitProfit, prywatna opieka medyczna PZU na terenie całego kraju, ubezpieczenie na życie AVIVA, dofinansowanie codziennych posiłków - catering dla firm SmartLunch, dofinansowanie wypoczynku
Wymagania
- lubisz pracować w zespole, jesteś osobą komunikatywną
- odznaczasz się wysoką kulturą osobistą
- jesteś osobą sumienną, zdyscyplinowaną, samodzielną i operatywną
- odznaczasz się kreatywnością i nieszablonowym podejściem do tematów
- jesteś otwarty/a na wyzwania, znasz nowinki branżowe i podążasz za trendami
- doskonale radzisz sobie z obsługą komputera, urządzeń biurowych oraz programów MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- potrafisz tworzyć grafiki i realizować proste materiały filmowe
- znasz język angielski i włoski
Zadania
- bieżąca obsługa klientów i interesantów – telefoniczna, mailowa, osobista
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
- wsparcie kierownictwa firmy oraz pracowników biurowych
- współpraca z działami firmy w obszarze administracyjno – biurowym oraz marketingu
- pomoc w opracowaniu materiałów promocyjnych i ofertowych
- wsparcie w administrowaniu strony www i prowadzeniu firmowych profili social media
- pomoc w przygotowaniu prezentacji oraz materiałów zdjęciowych i video
- realizacja zamówień gadżetów firmowych i wizytówek
Oferta utraciła ważność.