Numer referencyjny
3

Performance Media Specialist

Szczegóły

Oferta ważna do
2021-06-30
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Raisead Holding
Raisead (www.raisead.com) to holding i marka parasolowa dla międzynarodowej grupy kapitałowej o polskich korzeniach. Chociaż zaczynaliśmy jako firma internetowa, dziś Raisead Holding łączy biznesy z różnych sektorów i branż. Jesteśmy świadomi, że droga do sukcesu nie jest łatwa i nie znamy odpowiedzi na każde pytanie, jednak jesteśmy pewni, że dziś tworzymy przestrzeń, w której firmy mogą się rozwijać i rozkwitać. Stworzyliśmy wiele biznesów i planujemy założyć wiele kolejnych, bo lubimy obserwować jak powstają. Naszą misją jest budowanie wspaniałych organizacji przy wsparciu niezwykłych ludzi, w każdej chwili gotowych na nowe, większe wyzwania. #RaiseadTeam

Do zespołu reklamy online szukamy obecnie osoby na stanowisko Performance Media Specialist. Cenimy doświadczenie w branży performance marketingu, ale też z pokrewnych dziedzin. Od Kandydatów oczekujemy samodzielności, kreatywności w poszukiwaniu rozwiązań i poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania i projekty.


Oferujemy: Pracę w gronie nieprzeciętnych i zaangażowanych pasjonatów e-commerce i Internetu, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą oraz doświadczeniem Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i doświadczenia Realny wpływ na prowadzone projekty i szeroki zakres odpowiedzialności dostosowany do indywidualnych talentów System wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń pracowniczych Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole oraz wiele okazji do integracji Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i pakiet Multisport

Wymagania

  • Jeśli masz doświadczenie w performance marketingu lub dziedzinie pokrewnej- min. 1-1,5 roku
  • Biegle znasz narzędzia do śledzenia wyników kampanii reklamowych online- komercyjne lub in-house’owe
  • Analiza dużych zbiorów danych nie stanowi dla Ciebie problemu
  • Znasz język angielski w stopniu co najmniej dobrym (B2)- inne języki obce również będą atutem
  • Znasz język polski (również min B2)
  • Bardzo dobrze posługujesz się Excelem
  • Potrafisz świetnie zorganizować sobie czas pracy i nie boisz się odpowiedzialności za własne decyzje
  • Chcesz pracować w zespole pasjonatów Internetu i reklamy internetowej

Zadania

  • Samodzielne prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych online; raportowanie wyników
  • Proponowanie oraz wdrażanie działań maksymalizujących wynik reklamowy
  • Tworzenie media planów, odpowiedzialność za ich realizację
  • Kontakt z Account managerami wydawców/ sieci reklamowych i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych
  • Research rynków pod kątem nowych źródeł ruchu i ocena ich potencjału biznesowego
  • Negocjacje umów z partnerami biznesowymi
  • Monitorowanie działań konkurencji i trendów w reklamie online
  • Współpraca z innymi działami, m.in. z działem kreacji, analiz, IT
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.