3
Performance Media Specialist
Szczegóły
Oferta ważna doPlik załącznika
Pracodawca
Do zespołu reklamy online szukamy obecnie osoby na stanowisko Performance Media Specialist. Cenimy doświadczenie w branży performance marketingu, ale też z pokrewnych dziedzin. Od Kandydatów oczekujemy samodzielności, kreatywności w poszukiwaniu rozwiązań i poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania i projekty.
Oferujemy: Pracę w gronie nieprzeciętnych i zaangażowanych pasjonatów e-commerce i Internetu, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą oraz doświadczeniem Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i doświadczenia Realny wpływ na prowadzone projekty i szeroki zakres odpowiedzialności dostosowany do indywidualnych talentów System wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń pracowniczych Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole oraz wiele okazji do integracji Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i pakiet Multisport
Wymagania
- Jeśli masz doświadczenie w performance marketingu lub dziedzinie pokrewnej- min. 1-1,5 roku
- Biegle znasz narzędzia do śledzenia wyników kampanii reklamowych online- komercyjne lub in-house’owe
- Analiza dużych zbiorów danych nie stanowi dla Ciebie problemu
- Znasz język angielski w stopniu co najmniej dobrym (B2)- inne języki obce również będą atutem
- Znasz język polski (również min B2)
- Bardzo dobrze posługujesz się Excelem
- Potrafisz świetnie zorganizować sobie czas pracy i nie boisz się odpowiedzialności za własne decyzje
- Chcesz pracować w zespole pasjonatów Internetu i reklamy internetowej
Zadania
- Samodzielne prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych online; raportowanie wyników
- Proponowanie oraz wdrażanie działań maksymalizujących wynik reklamowy
- Tworzenie media planów, odpowiedzialność za ich realizację
- Kontakt z Account managerami wydawców/ sieci reklamowych i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych
- Research rynków pod kątem nowych źródeł ruchu i ocena ich potencjału biznesowego
- Negocjacje umów z partnerami biznesowymi
- Monitorowanie działań konkurencji i trendów w reklamie online
- Współpraca z innymi działami, m.in. z działem kreacji, analiz, IT