TA-202105261408
Stażysta w Dziale Digital/Dziale Sprzedaży
Szczegóły
Oferta ważna doPracodawca
Cityboard Media to lider rynku reklamy zewnętrznej w Polsce
Wiemy, jak skuteczne komunikować się z klientami. Naszym priorytetem jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych i świadczenie wysokiej jakości usług w zakresie reklamy digitalowej i outdoorowej. Tworzymy strategie marketingowe, kreujmy marki, budujemy nowoczesne strony www, obsługujemy media społecznościowe i realizujemy kampanie reklamowe w internecie. Nasza sieć outdoorowa, to kilka tysięcy nośników w 63 miastach w całym kraju. Realizujemy kampanie reklamowe, informacyjne, wizerunkowe dla wielkich firm, małych i średnich przedsiębiorców, a także osób prywatnych. Na naszych tablicach reklamowych rocznie pojawia się kilka tysięcy kampanii.
Co możemy Ci zaoferować?
- Perspektywa zatrudnienia po okresie stażu.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w agencji 360.
- System szkoleń i wsparcia merytorycznego.
- Biuro w bardzo dobrej lokalizacji (Mokotów – niedaleko Metra Pole Mokotowskie).
- Praca w zespole złożonym z ludzi młodych, którzy chcą się rozwijać.
- Staż trwający 3 miesiące (lipiec-wrzesień)
Aplikuj już teraz ! Czekamy na Twoje CV.
Użyj formularza na stronie : https://cityboard.pl/kariera-menu/391-staz-w-dziale-sprzedazy lub skorzystaj z adresu: praca@cityboard.pl
Klauzulę informacyjną na temat przetwarzania Twoich danych osobowych do celów rekrutacji znajdziesz w linku powyżej.
Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu obecnego procesu rekrutacyjnego, na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Cityboard Media Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (02-541) przy ul. Narbutta 30 na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie.”
Wymagania
- Pozytywne nastawienie do nowych zadań. Poszukujemy ludzi, którzy chcą się uczyć i rozwijać swoją karierę w firmie, która łączy outdoor i digital.
- Umiejętność budowania trwałych relacji.
- Bardzo dobra organizacja pracy – cenimy punktualność i sumienność.
- Dobra znajomość narzędzi digitalowych.
- Otwartość i plastyczne podejście do realizowanych projektów.
Zadania
- Wsparcie współpracowników w bieżących działaniach digitalowych i outdoorowych.
- Przygotowywanie ofert z zakresu nowych mediów.
- Identyfikowanie potrzeb Klientów w zakresie marketingu 360.
- Pomoc przy obsłudze klientów e-commerce.
- Śledzenie trendów w obszarze digital.
- Wsparcie w obsłudze kampanii digital.