Numer referencyjny
RE/2021/000636

Specjalista ds. Umów

Szczegóły

Oferta ważna do
2021-06-23
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Uroda/Rekreacja/Zdrowie
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Medicover
Wszystko dla Twojego zdrowia Medicover od ponad 20 lat w Polsce zapewnia swoim pacjentom pełną opieką medyczną, obejmującą usługi ambulatoryjne, laboratorium, diagnostykę obrazową, stomatologię i kompleksową opiekę szpitalną. Usługi dostępne w formie abonamentów i ubezpieczeń medycznych przeznaczone są zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych. Medicover Polska obecny jest we wszystkich regionach Polski. Od 2009 roku posiada również własny wielospecjalistyczny szpital na warszawskim Wilanowie. Więcej informacji na stronie www.medicover.pl.

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!

Pracując u nas:

  • zdobędziesz doświadczenie w jednej z wiodących firm na rynku motywacyjnych systemów pozapłacowych,
  • otrzymasz najszerszy pakiet benefitów z naszej oferty (m. in. bezpłatny pakiet sportowy), dofinansowanie opieki medycznej Medicover oraz umowę zlecenie,
  • będziesz miał elastyczne godziny pracy (nie ustalamy grafiku),
  • zostaniesz częścią młodego, zgranego zespołu, nastawionego na współpracę w miłej atmosferze.

Jeśli jesteś osobą, która:

  • chciałaby pracować w niewielkim zespole,
  • jest samodzielna w podejmowaniu decyzji i cechuje się dobrą organizacją pracy,
  • posiada pierwsze doświadczenie w sprzedaży bądź w pracy z dokumentami,

To właśnie na Ciebie czekamy!

Zapraszamy do składania aplikacji!

Aplikuj poprzez link.

Więcej informacji na temat firmy: www.medicover.pl

Wymagania

  • znajomość pakietu MS Office - Word, Excel

Zadania

  • koordynowanie obiegu dokumentów i odpowiedzialność za proces archiwizacji
  • weryfikacja treści umów i sprawdzanie ich zgodności z polityką firmy
  • administrowanie systemów i aplikacji wspierających sprzedaż
  • przygotowywanie dokumentów oraz raportów
  • ścisła współpraca z zespołem handlowym
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Kliknij tutaj, aby przejść do formularza logowania
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.