Numer referencyjny
110577/2021

Sales Assistant z jęz. niemieckim

Szczegóły

Oferta ważna do
2021-05-13
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Biuro i administracja
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
FRISTA RETAIL BUSINESS CENTER sp. z o. o.
Adres e-mail Telefon
+48 22 446 01 01

Pracodawca

FRISTA RETAIL BUSINESS CENTER sp. z o. o.
We are Swiss Award Winning BPO and we want to share our space in the heart of Warsaw with YOU. Imagine having best of both worlds – limitless career options within reliable, international structure and start-up-like vibes (meaning no dress code, constant learning mindset and truly friendly atmosphere). FRISTA makes that possible and that’s just a starter pack for climbing your way up and #Aim4thetop of realizing your potential. We experience dynamic growth, building the teams for our international clients in many areas – HR, Accounting, Customer Service, IT services and many more. This is why we are currently searching for more dedicated and talented team-players to join us!
  • Szansę długofalowego rozwoju zawodowego w wielokulturowym środowisku biznesowym
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw
  • Codzienne wyzwania w dynamicznym świecie branży retail
  • Przyjazne i pozytywne środowisko pracy, w którym wspólnie się uczymy, wspieramy w codziennych wyzwaniach oraz świętujemy sukcesy
  • Stabilne i długofalowe zatrudnienie
  • Prywatne ubezpieczenie medyczne oraz kartę Multisport

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1)
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziomi B2/C1)
  • Student ostatnich lat lub ukończone studia (preferowane kierunki: prawo, ekonomia, marketing)
  • Doświadczenie na tożsamym lub podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość pakietu MS Office – w szczególności Excel oraz Power Point
  • Nastawienie na realizację zadań, pracowitość, chęć do działania i zaangażowanie w powierzone obowiązki
  • Umiejętność organizacji pracy, sumienność, staranność
  • Wysoka kultura osobista oraz łatwość komunikacji i prowadzenia rozmów
  • Pozytywne nastawienie, ambicja i chęć do rozwoju

Zadania

  • Bycie punktem kontaktowym między Fristą a potencjalnymi Klientami ze Szwajcarii
  • Przeprowadzanie analizy potrzeb potencjalnych Klientów – rozmowy telefoniczne, wymiana maili, umawianie spotkań
  • Wsparcie Kadry Managerskiej w realizacji bieżących projektów
  • Pilnowanie terminów, przypominanie o ważnych wydarzeniach
  • Sprawne wyszukiwanie informacji w Internecie
  • Tworzenie zestawień, raportów i analiz
  • Dbanie o wewnętrzną komunikację osób decyzyjnych oraz sprawną wymianę informacji
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.