Numer referencyjny
110512/2021

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. niemiecki

Szczegóły

Oferta ważna do
2021-04-15
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Anna Nowak
Adres e-mail Telefon
727540037

Pracodawca

Anna Nowak
Elavon to jeden z 5 największych dostawców usług płatniczych na świecie, który na polskim rynku funkcjonuje już od ponad 12 lat. Jest częścią US BANKU, piątego największego banku komercyjnego w USA. Elavon ma ponad 2 miliony klientów, w ponad 30 krajach i zajmuje stałe miejsce w pierwszej piątce globalnych dostawców usług płatniczych.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. niemiecki

Kandydatom na to stanowisko oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;

• Atrakcyjne godziny pracy: poniedziałek-piątek 8-20 (zmiany 8-godzinne);

• Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, bonusy pieniężne zależne od wyników pracy;

• Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;

• Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;

• Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;

• Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.

Wymagania

  • Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności;
  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego;
  • Bardzo dobrej znajomości języka polskiego lub angielskiego;
  • Zdolności analitycznych;
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office

Zadania

  • Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w zakresie:
  • Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur;
  • Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych;
  • Udzielania informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji;
  • Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami
  • Wprowadzania i modyfikowania danych klientów Elavon w systemach informatycznych;
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.