Numer referencyjny
2165

Pracownik Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Warszawa Zachodnia

Szczegóły

Oferta ważna do
2021-03-23
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

PKP S.A.
PKP S.A. pełni nadzór właścicielski nad spółkami Grupy PKP w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi transportowo-logistycznej pasażerów i towarów. PKP S.A. jest również jednym z największych właścicieli nieruchomości w Polsce. W zasobach Spółki znajduje się m.in. ok. 96 tys. ha gruntów oraz 52 tys. budynków i budowli. Jej majątek stanowią zarówno obiekty pełniące funkcje związane z transportem i obsługą podróżnych (dworce kolejowe), jak i nieruchomości stricte komercyjne. PKP S.A. prowadzi aktywne działania jako zarządca, polegające m.in. na inicjowaniu inwestycji oraz szukaniu sposobów optymalnego zagospodarowania kolejowych gruntów. Kluczowym zadaniem PKP S.A. jest zapewnienie wysokiego standardu usług na dworcach kolejowych. Spółka realizuje szeroko zakrojony program modernizacji dworców, którego celem jest dostosowanie ich do potrzeb zarówno podróżnych, jak i lokalnych społeczności. Oprócz usług ściśle związanych z podróżą, mają pełnić także funkcje społeczne i miastotwórcze. Ważne uzupełnienie stanowią funkcje komercyjne. W ramach modernizacji wdrażane będą innowacyjne rozwiązania techniczne i architektoniczne. Wśród priorytetów przy realizacji inwestycji należy wymienić dostosowanie dworców do potrzeb wszystkich grup pasażerów, w tym osób o ograniczonej możliwości poruszania się. realizując inwestycje PKP S.A. zamierza ściśle współpracować z samorządami, m. in. w zakresie tworzenia węzłów przesiadkowych, integrujących kolej z innymi środkami transportu.

Co możemy Ci zaoferować?

•miłą atmosferę pracy,

•dobrą lokalizację miejsca pracy,

•pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik,

•terminową wypłatę świadczeń,

•umowę zlecenie,

•możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej.



PROSZĘ APLIKOWAĆ PRZEZ LINK:

 https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-Punktu-Obslugi-Klienta-InfoDworzec-Warszawa-Zachodnia/9674-8000-92-1e3-606.html

Wymagania

  • statusu studenta,
  • biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
  • znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1),
  • dużym plusem będzie doświadczenie w obsłudze klienta,
  • umiejętności rozwiazywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych,
  • umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywność,
  • dobrej znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

Zadania

  • bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca,
  • udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach,
  • udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta,
  • przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów,
  • pomoc osobom z niepełnosprawnością lub o ograniczonej sprawności ruchowej,
  • reagowanie w trudnych sytuacjach.
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.