Numer referencyjny
NIEM - Sitel

Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki - praca zdalna

Szczegóły

Oferta ważna do
2021-03-03
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Maja Gruzlewska
Adres e-mail Telefon
+48.22.411.1700

Pracodawca

Sitel Polska
Sitel jest jednym z wiodących dostawców usług związanych z zarządzaniem doświadczeniami klienta. Posiadamy ponad trzydziestoletnie doświadczenie w swojej branży. 75 000 naszych pracowników ze 146 lokalizacji rozmieszczonych w 22 krajach wspiera w 48 językach ponad 400 partnerów biznesowych. Oferowane przez nas rozwiązania obejmują pozyskiwanie i obsługę klienta oraz wsparcie techniczne. W Sitel dzielimy się wiedzą, budujemy zaufanie i silne relacje z klientami. Kierujemy się zasadą people first, dzięki czemu świadczona przez nas obsługa jest na najwyższym poziomie. W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.

Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:


Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

Forma pracy: Praca zdalna

Aplikuj: [email protected]


W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży systemów płatności.


Oferujemy:

• Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy

• Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta w międzynarodowej firmie

• Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego


Oczekujemy:

• Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1

• Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta

• Umiejętności obsługi komputera

• Dokładności i dobrej organizacji pracy 


Zyskujesz:

• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/ zlecenie

• Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne

• Program poleceń pracowniczych

• Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy


W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. " Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).

Wymagania

  • Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
  • Umiejętności obsługi komputera

Zadania

  • W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży systemów płatności.
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.