Numer referencyjny
192038/6790

Junior Recruitment Specialist with German or French (fully remote)

Szczegóły

Oferta ważna do
2021-02-02
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
HR/Kadry/Płace
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Olga Jankowska
Adres e-mail
ojankowska@goldmanrecruitment.pl
Telefon
+48 22 856 21 90

Pracodawca

Goldman Recruitment
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

If you are interested in gaining professional experience in cross-functional and cross-departmental recruitment for an international real estate company this role is for you! We are currently looking for bright and confident individual who enjoys interacting with people. No experience in recruitment or knowledge of candidate sourcing techniques is required! You will receive training from the best talent acquisition specialists from real estate market!


Responsibilities:

  • partner closely with our Talent Acquisition Advisors as well as hiring managers to understand requirements of roles and scope of responsibilities,
  • develop creative sourcing strategies and campaigns to target the ideal candidate profile,
  • identify and approach passive candidates on European market,
  • pre-screen candidates with skills that match the assigned roles,
  • review incoming CVs and prepare a longlist of candidates,
  • build and develop candidate pipelines for key skillsets,
  • employer Branding.

Requirements:

  • very good command of German (or French) and English (min B2),
  • no prior experience required!
  • strong interpersonal skills and a passion for learning about new positions and company`s activities,
  • able to take initiative and plan efficiently without having to take direction at all times, and working in a very busy environment,
  • strong computer skills, including internet, Word, Excel,
  • ability to adhere to processes, procedures and guidelines during the execution of tasks and assignments. 

    The offer:
  • flexible working hours that allows you to work when you accomplish most, feel freshest, and enjoy working. This position could be good for students or others who need more flexible work configuration to fit into their private life,
  • career Path & Opportunities to Grow.

Wymagania

  • very good command of German (or French) and English (min B2)

Zadania

  • fully remote work with flexible hours
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.