Numer referencyjny
110195/2020

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (M/K)

Szczegóły

Oferta ważna do
2020-08-12
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. dolnośląskie
Miasto
Wrocław
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Anna Włodek
Adres e-mail Telefon
717227230

Pracodawca

Call Center Inter Galactica Sp. z o.o.
CCIG to wyjątkowa organizacja w branży Call i Contact Center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z kluczowymi Klientem - zarówno B2C, jak i B2B.

Do jednego z naszych projektów poszukujemy osób, które są odpowiedzialne, komunikatywne, chętne do pracy i przyswajania nowej wiedzy :) Jeśli jesteś osobą uczącą się i szukasz pracy, która pozwoli Ci połączyć naukę oraz rozwój zawodowy to zapraszamy Cię do nas. Co Cię czeka na miejscu? Na początku profesjonalne szkolenie zakończone certyfikatem. Nie obawiaj się, że sobie nie poradzisz, praca z nami nauczy Cię więcej niż sądzisz. Następnie na każdym etapie współpracy masz wsparcie zarówno merytoryczne jak i techniczne. A dla chętnych rozwoju mamy wewnętrzne ścieżki kariery. Po szkoleniu dołączysz do fajnego, przyjaznego i ambitnego zespołu - jeśli liczy się dla Ciebie dobra atmosfera w pracy to lepiej nie trafisz :)

Nasza oferta dla Ciebie: wypłata 2 razy w miesiącu;

  • gwarantowaną stawkę za każdą godzinę pracy;
  • konkurencyjne prowizje i atrakcyjne premie - za sukcesy indywidualne i zespołowe;
  • profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań w ramach szkoleń i warsztatów;
  • ciekawe możliwości rozwoju i awansowania - jasno określone ścieżki karier;
  • pracę w przyjaznym środowisku w młodym, zgranym zespole;
  • korzyści - rabaty do sklepów i na usługi, świeże owoce, konkursy, piłkarzyki, gry ps3 itp;
  • możliwość pracy ze znajomymi - przyjdźcie do nas razem i polecajcie kolejne osoby!;
  • pracę w biurze w centrum Wrocławia.


Wymagania

  • status osoby uczącej się - warunek konieczny;
  • możliwość podjęcia współpracy na okres min. 3 mc;
  • zaangażowanie i pozytywne podejście do realizacji zadań;
  • odpowiedzialne podejście do pracy i nastawienie pro klienckie.

Zadania

  • odbiór połączeń przychodzących w kwestiach obsługowych;
  • obsługa klienta zgodna ze standardami przyjętymi na projekcie;
  • realizacja celów wyznaczonych przez przełożonego.
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.