Numer referencyjny
110123/2020

Spanish Speaking Customer Support Specialist

Szczegóły

Oferta ważna do
2020-06-06
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Finanse i księgowość
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Agata Bara
Adres e-mail
agata.bara@xtb.com
Telefon
+48222019553

Pracodawca

X-Trade Brokers
XTB to przede wszystkim innowacyjność i ciągły rozwój. Tworzymy największą firmę FinTech w Polsce, specjalizujacą się w obrocie pozagiełdowymi, pochodnymi instrumentami finansowymi. Działamy na ponad 10 rynkach min. w Europie i Ameryce Południowej. Globalnie zatrudniamy ponad 400 osób. Stawiamy na rozwój naszych pracowników, dlatego XTB jest najlepszym miejscem, aby zdobyć doświadczenie i rozwijać nabyte umiejętności. Nasza innowacyjna działalność, produkty i technologie są doceniane przez inwestorów i rynek. W tym roku zdobyliśmy już 4 nagrody przyznawane podczas największej branżowej konferencji 'Invest Cuffs' - Polish Forex Broker of the Year, Product of the Year, Polish CFD Broker of the Year, Marketing Campaign of the Year.

X-Trade Brokers is a licensed brokerage house in the European Union, specialized in trading on OTC derivative instruments (forex, commodities, indices). Due to continued growth, the company now seeks a Spanish Speaking Customer Support Specialist. This is a very exciting opportunity for the right candidate for personal growth and career development in an internationally known company.

We offer:
- full-time employment agreement
- Multisport card and private healthcare system
- great learning opportunity in cooperation with multinational units of the company
- work in an internationally known company with a well-recognized brand
- all the required tools and training required to be successful
- possibility of developing inside the company’s structures


Information on the processing of personal data of candidates for work at X-TradeBrokers Dom Maklerski S.A. :

https://xtb.scdn5.secure.raxcdn.com/file/0099/07/information_hr_eng_6b163ba58d.pdf

Wymagania

  • Spanish language - native or proficiency level required
  • responsibility and ability to multitask, prioritize and close tasks quickly
  • strong communication, interpersonal and negotiation skills
  • good knowledge of MS Office
  • shift work (night shift)
  • previous experience in a customer service role
  • knowledge of financial markets and XTB’s core business

Zadania

  • providing excellent customer service (supporting Spanish clients)
  • building up positive relationships with customers
  • resolving issues in a timely manner and ensure high levels of customer satisfaction
  • providing explanations in relation to customer complaints (both written and by phone)
  • monitoring of the situation on financial markets
  • working with the CRM system (verification and completing clients data)
  • cooperating with external XTB branches and internal departments
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Kliknij tutaj, aby przejść do formularza logowania
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.