Numer referencyjny
110100/2020

Specjalista infolinii psychologicznej / Psycholog on-line

Szczegóły

Oferta ważna do
2020-05-06
Wysokość wynagrodzenia
3500-6000
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. dolnośląskie
Miasto
psycho
Preferowane kierunki
Psychologia

Kontakt

Opiekun
Anna Włodek
Adres e-mail Telefon
717227230

Pracodawca

Call Center Inter Galactica Sp. z o.o.
CCIG to wyjątkowa organizacja w branży Call i Contact Center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z kluczowymi Klientem - zarówno B2C, jak i B2B.

Oferujemy: możliwość pracy zdalnej, sprzęt komputerowy/telefoniczny niezbędny do obsługi infolinii, wynagrodzenie zależne od poziomu doświadczenia, możliwość pracy od poniedziałku do niedzieli na każdej zmianie, w tym na zmianie nocnej, profesjonalny pakiet szkoleniowy przed rozpoczęciem współpracy, pomoc oraz wsparcie doświadczonego managera, współpracę w oparciu o kontrakt B2B lub umowę zlecenie, biuro w centrum miasta.

Wymagania

  • mają wykształcenie wyższe bądź są studentami 4 lub 5 roku studiów o kierunku psychologia,
  • posiadają doświadczenie w pracy psychologicznej indywidualnej,
  • są odpowiedzialne, samodzielne, zaangażowane i punktualne,
  • pracują zgodnie z zasadami etyki psychologa,
  • są dyspozycyjne w wymiarze min. 6h dziennie + 2 soboty / 2 niedziele w miesiącu.

Zadania

  • udzielanie telefonicznej pomocy psychologicznej związanej z obecną sytuacją epidemiologiczną.
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.