Numer referencyjny
RYR/FR/2020

Młodszy specjalista ds infolinii z j. francuskim - obsługa pasażerów

Szczegóły

Oferta ważna do
2020-02-16
Wysokość wynagrodzenia
4200 - 5000
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Magdalena Urbanowicz
Adres e-mail Telefon
517249494

Plik załącznika

Pracodawca

Armatis-lc
Jesteśmy firmą outsourcingową, zajmującą się realizacją działań dla firm zewnętrznych w zakresie obsługi klienta. Jako contact center realizujemy projekty poprzez komunikację telefoniczną, mailową, chaty. W Polsce działamy w obrębie 4 lokalizacji: Warszawa, Kraków, Bielsko-Biała i Stalowa Wola.

W pracy stawiasz na rozwój i ciekawe zadania? Znasz bardzo dobrze język francuski i marzysz o pracy w której będziesz mógł pomagać Klientom? Dołącz do naszego międzynarodowego zespołu i zostań: Specjalistą ds. Obsługi Pasażerów Linii Lotniczych z j. francuskim

Co zyskujesz?

  • gwarantowana stawka godzinowa + bonusy za jakość Twojej pracy,
  • profesjonalne szkolenie wstępne, w pełni przygotowujące do wykonywania obowiązków,
  • wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy oraz coachingi podnoszące umiejętności,
  • możliwość awansu w strukturze firmy,
  • dofinansowanie do karty sportowej,
  • pracę w nowoczesnym biurze zlokalizowanym na Mokotowie.

Żeby poznać Nas bliżej, zajrzyj na Nasz facebook: https://pl-pl.facebook.com/armatislcpolska/

Zobacz także jak się pracuje w armatis-lc: https://www.youtube.com/watch?v=8_M6swG_Rfk&feature=emb_logo

Aby wziąć udział w procesie rekrutacji - wyślij do nas swoje CV :) 

Wymagania

  • dobra znajomość języka francuskiego min. poziom B2 (w mowie oraz w piśmie)
  • komunikatywna znajomość j. polskiego (szkolenie prowadzone w języku polskim)
  • umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • znajomość słownictwa związanego z podróżowaniem - będzie dodatkowym atutem

Zadania

  • obsługa czatów internetowych w języku francuskim
  • obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
  • odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów
  • udzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, zmiany terminów lotów, zamawiania nowych biletów
  • gromadzenie i niezbędnych informacji od Klientów
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.