Numer referencyjny
RYR/FR/2020
RYR/FR/2020
Młodszy specjalista ds infolinii z j. francuskim - obsługa pasażerów
Szczegóły
Oferta ważna do2020-02-16
Wysokość wynagrodzenia
4200 - 5000
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono
Plik załącznika
Pracodawca
Armatis-lc

Jesteśmy firmą outsourcingową, zajmującą się realizacją działań dla firm zewnętrznych w zakresie obsługi klienta. Jako contact center realizujemy projekty poprzez komunikację telefoniczną, mailową, chaty. W Polsce działamy w obrębie 4 lokalizacji: Warszawa, Kraków, Bielsko-Biała i Stalowa Wola.
W pracy stawiasz na rozwój i ciekawe zadania? Znasz bardzo dobrze język francuski i marzysz o pracy w której będziesz mógł pomagać Klientom? Dołącz do naszego międzynarodowego zespołu i zostań: Specjalistą ds. Obsługi Pasażerów Linii Lotniczych z j. francuskim
Co zyskujesz?
- gwarantowana stawka godzinowa + bonusy za jakość Twojej pracy,
- profesjonalne szkolenie wstępne, w pełni przygotowujące do wykonywania obowiązków,
- wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy oraz coachingi podnoszące umiejętności,
- możliwość awansu w strukturze firmy,
- dofinansowanie do karty sportowej,
- pracę w nowoczesnym biurze zlokalizowanym na Mokotowie.
Żeby poznać Nas bliżej, zajrzyj na Nasz facebook: https://pl-pl.facebook.com/armatislcpolska/
Zobacz także jak się pracuje w armatis-lc: https://www.youtube.com/watch?v=8_M6swG_Rfk&feature=emb_logo
Aby wziąć udział w procesie rekrutacji - wyślij do nas swoje CV :)
Wymagania
- dobra znajomość języka francuskiego min. poziom B2 (w mowie oraz w piśmie)
- komunikatywna znajomość j. polskiego (szkolenie prowadzone w języku polskim)
- umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- znajomość słownictwa związanego z podróżowaniem - będzie dodatkowym atutem
Zadania
- obsługa czatów internetowych w języku francuskim
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
- odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów
- udzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, zmiany terminów lotów, zamawiania nowych biletów
- gromadzenie i niezbędnych informacji od Klientów
Oferta utraciła ważność.