Numer referencyjny
RYR/ES/2020

Specjalista ds. Obsługi Pasażerów z j. hiszpańskim w Warszawie

Szczegóły

Oferta ważna do
2020-02-16
Wysokość wynagrodzenia
3600 -4300
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Filologia angielska z rozszerzonym językiem hiszpańskim

Kontakt

Opiekun
Magdalena Urbanowicz
Adres e-mail
magdalena.urbanowicz@armatis-lc.com
Telefon
517249494

Pracodawca

Armatis-lc
Jesteśmy firmą outsourcingową, zajmującą się realizacją działań dla firm zewnętrznych w zakresie obsługi klienta. Jako contact center realizujemy projekty poprzez komunikację telefoniczną, mailową, chaty. W Polsce działamy w obrębie 4 lokalizacji: Warszawa, Kraków, Bielsko-Biała i Stalowa Wola.

Znasz bardzo dobrze język hiszpański i marzysz o pracy związanej z turystyką? Dołącz do międzynarodowego zespołu i zostań: Specjalistą ds. Obsługi Pasażerów w j. hiszpańskim

W ramach współpracy otrzymujesz:

- gwarantowaną stawkę godzinową + bonusy,

- profesjonalne szkolenie wstępne, w pełni przygotowujące do wykonywania obowiązków,

- wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy oraz coachingi podnoszące umiejętności,

- możliwość awansu w strukturze firmy,

- możliwość skorzystania z karty Multisport,

- pracę w nowoczesnym biurze zlokalizowanym na Mokotowie (brak pracy zdalnej).

Aby wziąć udział w procesie rekrutacji - wyślij do nas swoje CV :)

Żeby poznać Nas bliżej, zajrzyj na Nasz facebook: https://pl-pl.facebook.com/armatislcpolska/ Zobacz też jak się pracuje w armatis-lc: https://www.youtube.com/watch?v=8_M6swG_Rfk&feature=emb_logo

Wymagania

  • dobra znajomość języka hiszpańskiego min. poziom B2 (w mowie oraz w piśmie)
  • znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym (szkolenie w języku polskim)
  • umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki

Zadania

  • obsługa czatów internetowych w języku hiszpańskim
  • obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
  • odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów
  • udzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, zmiany terminów lotów, zamawiania nowych biletów
  • gromadzenie i aktualizowanie informacji od Klientów
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.