Numer referencyjny
2000001G

Program Rozwojowy w Dziale Komunikacji Korporacyjnej

Szczegóły

Oferta ważna do
2020-02-06
Wysokość wynagrodzenia
4000 - 4500
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Płatny staż
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Content marketing - jak budować markę w internecie

Pracodawca

Henkel Polska sp. z o.o.
Henkel to nowoczesna firma kosmetyczno-chemiczna z ponad 140 tradycją, działająca na całym świecie. Oferuje szeroki portfel marek i technologii w trzech obszarach biznesowych: Laundry & Home Care (Środków Piorących i Czystości), Beauty Care (Kosmetyki Pielęgnacyjne i Zapachowe) oraz Adhesive Technologies (Klejów i Technologii). Henkel posiada główną centralę w Düsseldorfie w Niemczech i działa na ponad 120 rynkach na całym świecie zatrudniając około 50 tysięcy pracowników. W Polsce firma działa od 1990 roku i jest obecna we wszystkich trzech sektorach biznesowych. Poza siedzibą główną w Warszawie, firma posiada również centrum badawcze oraz 4 ośrodki produkcyjne . Zatrudnia blisko 1000 osób.

W Henklu możesz wyznaczać nowe kierunki i rozwinąć karierę. Dlatego za projekty odpowiadasz od początku. Nasze wyjątkowe, dostępne na całym świecie marki to Twoja szansa na rozwój zawodowy i przecieranie nowych szlaków. Jeżeli stawiasz na aktywność i myślenie poza schematem, skorzystaj z szansy tworzenia z nami wspólnej, cyfrowej przyszłości.

Jeżeli interesuje Cię ta oferta pracy, Aplikuj:

https://www.henkel.pl/kariera/oferty-pracy-i-aplikacja/1015480-1015480

Wymagania

  • ◾Absolwenci i studenci ostatnich lat studiów
  • ◾ Osoby energiczne, kreatywne i samodzielne w działaniu
  • ◾Łatwość pisania i tworzenia contentu
  • ◾Biegłość w świecie mediów społecznościowych (w tym Twitter, LinkedIn)
  • ◾Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • ◾Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów
  • ◾Umiejętność kontroli wydatków i dbanie o porządek w budżecie

Zadania

  • ◾Dwuletni płatny staż z możliwością stałej współpracy
  • ◾Tworzenie strategii działania w digitalu
  • ◾ Budowanie obecności firmy w mediach społecznościowych i tworzenie relacji ze społecznościami
  • ◾Planowanie i tworzenie contentu w kanałach komunikacji wewnętrznej, budowanie zaangażowania pracowników
  • ◾Dbanie o digitalizację przekazu, wprowadzanie formatu filmów i video relacji do narzędzi komunikacji
  • ◾Prowadzenie strony internetowej i intranetowej oraz komunikowanie za pośrednictwem sieci ekranów TV
  • ◾Możliwość kreowania i wcielania swoich pomysłów w życie
  • ◾Wpieranie Działu Komunikacji Korporacyjnej w sprawach administracyjnych i związanych z zarządzaniem finansami
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.