Numer referencyjny
2000001G
2000001G
Program Rozwojowy w Dziale Komunikacji Korporacyjnej
Szczegóły
Oferta ważna do2020-02-06
Wysokość wynagrodzenia
4000 - 4500
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Płatny staż
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Content marketing - jak budować markę w internecie
Pracodawca
Henkel Polska sp. z o.o.
Henkel to nowoczesna firma kosmetyczno-chemiczna z ponad 140 tradycją, działająca na całym świecie. Oferuje szeroki portfel marek i technologii w trzech obszarach biznesowych: Laundry & Home Care (Środków Piorących i Czystości), Beauty Care (Kosmetyki Pielęgnacyjne i Zapachowe) oraz Adhesive Technologies (Klejów i Technologii).
Henkel posiada główną centralę w Düsseldorfie w Niemczech i działa na ponad 120 rynkach na całym świecie zatrudniając około 50 tysięcy pracowników.
W Polsce firma działa od 1990 roku i jest obecna we wszystkich trzech sektorach biznesowych. Poza siedzibą główną w Warszawie, firma posiada również centrum badawcze oraz 4 ośrodki produkcyjne . Zatrudnia blisko 1000 osób.
W Henklu możesz wyznaczać nowe kierunki i rozwinąć karierę. Dlatego za projekty odpowiadasz od początku. Nasze wyjątkowe, dostępne na całym świecie marki to Twoja szansa na rozwój zawodowy i przecieranie nowych szlaków. Jeżeli stawiasz na aktywność i myślenie poza schematem, skorzystaj z szansy tworzenia z nami wspólnej, cyfrowej przyszłości.
Jeżeli interesuje Cię ta oferta pracy, Aplikuj:
https://www.henkel.pl/kariera/oferty-pracy-i-aplikacja/1015480-1015480
Wymagania
- ◾Absolwenci i studenci ostatnich lat studiów
- ◾ Osoby energiczne, kreatywne i samodzielne w działaniu
- ◾Łatwość pisania i tworzenia contentu
- ◾Biegłość w świecie mediów społecznościowych (w tym Twitter, LinkedIn)
- ◾Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- ◾Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów
- ◾Umiejętność kontroli wydatków i dbanie o porządek w budżecie
Zadania
- ◾Dwuletni płatny staż z możliwością stałej współpracy
- ◾Tworzenie strategii działania w digitalu
- ◾ Budowanie obecności firmy w mediach społecznościowych i tworzenie relacji ze społecznościami
- ◾Planowanie i tworzenie contentu w kanałach komunikacji wewnętrznej, budowanie zaangażowania pracowników
- ◾Dbanie o digitalizację przekazu, wprowadzanie formatu filmów i video relacji do narzędzi komunikacji
- ◾Prowadzenie strony internetowej i intranetowej oraz komunikowanie za pośrednictwem sieci ekranów TV
- ◾Możliwość kreowania i wcielania swoich pomysłów w życie
- ◾Wpieranie Działu Komunikacji Korporacyjnej w sprawach administracyjnych i związanych z zarządzaniem finansami
Oferta utraciła ważność.