Numer referencyjny
109701/2019
109701/2019
MŁODSZY BADACZ/MŁODSZA BADACZKA RYNKU
Szczegóły
Oferta ważna do2019-10-21
Wysokość wynagrodzenia
1200-2400
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Digital Media
Plik załącznika
Pracodawca
combine.pl
Jesteśmy młodym, dynamicznym butikiem badawczym oferującym klientom odpowiedzi na ich kluczowe pytania. Łączymy wieloletnie doświadczenie pracy w agencjach badawczych z pasją i zaangażowaniem wkładanymi w każdy projekt. Oferujemy szeroki zakres badań rynku, zarówno ilościowych, jak i jakościowych.
Wierzymy, że aby odnieść sukces w dzisiejszej zmiennej rzeczywistości, konieczne jest spełnienie dwóch warunków: zrozumienie konsumentów i optymalna strategia.
Dlatego poznajemy codzienne zwyczaje konsumentów, ich postawy, potrzeby, decyzje, marzenia, aby dopasować marki do „ram”, w jakich poruszają się ich użytkownicy. Wiemy, że inspiracja, którą dają konsumenci prowadzi do wzmocnienia siły komunikacji i oferty Klienta.
Robimy to dzięki naszemu myśleniu, doświadczeniu oraz wykorzystaniu wiedzy naukowej i innowacyjnych technologii.
Stawiamy na relacje win-win-win, oparte na zaufaniu, otwartej komunikacji oraz skuteczności. Dzięki inteligentnej triangulacji metod i technik oraz wiedzy o konsumentach, strategii, komunikacji i biznesie, dajemy proste, trafne i użyteczne rekomendacje.
Jesteśmy młodym, dynamicznym butikiem badawczym oferującym klientom odpowiedzi na ich kluczowe pytania. Łączymy wieloletnie doświadczenie pracy w agencjach badawczych z pasją i zaangażowaniem wkładanymi w każdy projekt. Oferujemy szeroki zakres badań rynku, zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Obecnie poszukujemy osoby do współpracy badawczej (głównie badania ilościowe). t@combine.pl z dopiskiem Młodszy Badacz
Wymagania
- • zainteresowanie tematyką badań i chęć rozwoju w tym obszarze
- • bardzo dobra znajomość MS Office, zwłaszcza MS Excel i PowerPoint
- • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
- • wykształcenie kierunkowe (lub ostatnie lata studiów): psychologia, socjologia, marketing lub pokrewne
- • umiejętność analitycznego myślenia
- • dokładność i skrupulatność
- • mile widziane doświadczenie w badaniach marketingowych
Zadania
- • współpraca podczas realizacji badań ilościowych, czasem jakościowych
- • udział w realizacji poszczególnych etapów badań: sprawdzaniu kwestionariuszy, tłumaczeniach, przygotowywaniu raportów i prezentacji
- • kontakt z Klientami
Oferta utraciła ważność.