Numer referencyjny
109701/2019

MŁODSZY BADACZ/MŁODSZA BADACZKA RYNKU

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-10-21
Wysokość wynagrodzenia
1200-2400
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Digital Media

Pracodawca

combine.pl
Jesteśmy młodym, dynamicznym butikiem badawczym oferującym klientom odpowiedzi na ich kluczowe pytania. Łączymy wieloletnie doświadczenie pracy w agencjach badawczych z pasją i zaangażowaniem wkładanymi w każdy projekt. Oferujemy szeroki zakres badań rynku, zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Wierzymy, że aby odnieść sukces w dzisiejszej zmiennej rzeczywistości, konieczne jest spełnienie dwóch warunków: zrozumienie konsumentów i optymalna strategia. Dlatego poznajemy codzienne zwyczaje konsumentów, ich postawy, potrzeby, decyzje, marzenia, aby dopasować marki do „ram”, w jakich poruszają się ich użytkownicy. Wiemy, że inspiracja, którą dają konsumenci prowadzi do wzmocnienia siły komunikacji i oferty Klienta. Robimy to dzięki naszemu myśleniu, doświadczeniu oraz wykorzystaniu wiedzy naukowej i innowacyjnych technologii. Stawiamy na relacje win-win-win, oparte na zaufaniu, otwartej komunikacji oraz skuteczności. Dzięki inteligentnej triangulacji metod i technik oraz wiedzy o konsumentach, strategii, komunikacji i biznesie, dajemy proste, trafne i użyteczne rekomendacje.

Jesteśmy młodym, dynamicznym butikiem badawczym oferującym klientom odpowiedzi na ich kluczowe pytania. Łączymy wieloletnie doświadczenie pracy w agencjach badawczych z pasją i zaangażowaniem wkładanymi w każdy projekt. Oferujemy szeroki zakres badań rynku, zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Obecnie poszukujemy osoby do współpracy badawczej (głównie badania ilościowe). t@combine.pl z dopiskiem Młodszy Badacz

Wymagania

  • • zainteresowanie tematyką badań i chęć rozwoju w tym obszarze
  • • bardzo dobra znajomość MS Office, zwłaszcza MS Excel i PowerPoint
  • • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
  • • wykształcenie kierunkowe (lub ostatnie lata studiów): psychologia, socjologia, marketing lub pokrewne
  • • umiejętność analitycznego myślenia
  • • dokładność i skrupulatność
  • • mile widziane doświadczenie w badaniach marketingowych

Zadania

  • • współpraca podczas realizacji badań ilościowych, czasem jakościowych
  • • udział w realizacji poszczególnych etapów badań: sprawdzaniu kwestionariuszy, tłumaczeniach, przygotowywaniu raportów i prezentacji
  • • kontakt z Klientami
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.