Numer referencyjny
109669/2019
109669/2019
Sprzedawca w salonie eobuwie.pl
Szczegóły
Oferta ważna do2019-10-17
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Sprzedaż - handel detaliczny/sieci handlowe
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono
Pracodawca
eobuwie.pl S.A.
eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.
Czym będziesz się zajmował?
- Obsługą Klienta - doradca wizerunkowy Klienta,
- Budowaniem długofalowych relacji z Klientem,
- Pomocą przy sprzedaży w sklepie,
- Wykładaniem towaru,
- Pomocą w obsłudze tabletów oraz skanerów esize.me,
- Dbaniem o dobry wizerunek marki,
- Dbaniem o ekspozycję towaru i wygląd sklepu.
Wymagania
- Wysoka kultura osobista i nastawienie na Klienta
- Komunikatywność i umiejętność budowania relacji
- Nastawienie na osiąganie celów i wyników
- Umiejętność pracy w zespole
- Dyspozycyjność i elastyczność
- Doświadczenie w obsłudze Klienta (dodatkowy atut)
Zadania
- Stabilne warunki zatrudnienia - brak okresu próbnego, możliwość wyboru: umowa o pracę lub umowa zlecenie
- Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy + dodatek stołeczny!
- Rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl, CCC, modivo.pl
- Perspektywy rozwoju zawodowego (awanse pionowe oraz poziome)
- Pakiety benefitów, w tym bezpłatny dostęp do programu Multisport oraz prywatną opiekę medyczną
Oferta utraciła ważność.