Numer referencyjny
109614/2019

Asystent/Asystentka Biura

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-09-20
Wysokość wynagrodzenia
4000-5000
Branża
Biuro i administracja
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Aleksandra Pocheć
Adres e-mail
apochec@timshel.pl
Telefon
533 360 356

Pracodawca

Timshel
Timshel is a niche consulting company focused on two important cores – professional recruitment and business coaching. We successfully support our clients within those two fields while delivering our expertise and the credibility of work.

Dla naszego klienta – globalnej firmy będącej producentem sprzętu laboratoryjnego

Asystent/Asystentka Biura (miejsce pracy Warszawa)


Prosimy do CV dodać klauzule: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji przez Timshel Sp. z o.o. na stanowisko Asystent/Asystentka Biura. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Timshel w celu rekrutacji na inne stanowiska odpowiadające Państwa kwalifikacjom, jednak nie dłużej niż w okresie trzech lat od dnia udostępnienia przez mnie danych osobowych Timshel.  


Administratorem Państwa danych osobowych (ADO) jest Timshel Sp. z o.o. ul. Filtrowa 65/32 02-055 Warszawa.  Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji prowadzonych przez Timshel na zlecenie i na rzecz Klientów firmy. Szczegółowe informacje dot. przetwarzania Państwa danych osobowych znajdują się w polityce prywatności. 

ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO KONTAKTU Z WYBRANYMI KANDYDATAMI.

Wymagania

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (wymóg konieczny)
  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • znajomość obsługi pakietu MS Office
  • komunikatywność, sumienność, wysoka kultura osobista
  • dyspozycyjność do pracy na cały etat (preferencja studentów kierunków zaocznych)

Zadania

  • dbanie o wizerunek firmy i wygląd recepcji
  • koordynowanie obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • kontakt z zewnętrznymi instytucjami i dostawcami usług, firmami kurierskimi
  • koordynacja spotkań służbowych
  • przyjmowanie i obsługa recepcyjna gości
  • obsługa połączeń telefonicznych
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.