Numer referencyjny
LB/STA/0719

Sales Team Assistant

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-08-09
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Finanse i księgowość
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

BIGRAM S.A
Nasza firma od ponad 25 lat realizuje kompleksowe usługi rekrutacyjne i doradcze dla biznesu. Specjalizujemy się w poszukiwaniu i pozyskiwaniu pracowników, ocenie potencjału, rozwoju talentów, program outplacement. Jesteśmy polską firmą z międzynarodowymi doświadczeniami i siecią kontaktów. Nasz zespół tworzą wysokiej klasy specjaliści, którzy z pasją i energią realizują powierzone nam przez biznesowych Klientów projekty z obszaru HR (Human Resources).

Dołącz do zespołu Spectrum Brands Holdings – czołowego, międzynarodowego dostawcy urządzeń do stylizacji i pielęgnacji włosów, małego AGD dla kuchni oraz artykułów dla zwierząt domowych. Firma jest właścicielem, takich marek jak: Remington, Russell Hobbs, George Foreman, Tetra, Eukanuba i wielu innych.

Jesteś zainteresowany? Doskonale! Oferta zatrudnienia obejmuje:

• umowę na 3 miesięczny okres próbny, następnie umowę na czas nieokreślony,

• codzienność, w której relacje z pracownikami i przełożonymi są oparte na zaufaniu i szczerości,

• międzynarodowe środowisko bogate w wyzwania oraz możliwości rozwoju i nauki,

• możliwość udziału w konferencjach i szkoleniach specjalistycznych,

• kursy doszkalające z języka angielskiego,

• w trosce o zdrowie pracowników firma zapewnia również kartę w systemie prywatnej opieki zdrowotnej oraz codzienną dostawę świeżych owoców.

Wymagania

  • • przede wszystkim umiejętności gry zespołowej – pamiętaj, że pracując razem osiągniemy więcej!
  • • motywacji do działania i pro aktywnej postawy,
  • • zaangażowania i chęci zdobywania wiedzy – korzystaj z możliwości rozwoju, jakie oferuje Ci firma!
  • • umiejętności analitycznych - bardzo dobra znajomość Exela będzie twoim atutem,
  • • umiejętności ustalania priorytetów i sprawnego zarządzania czasem,
  • • samodzielności i odwagi w podejmowaniu decyzji,
  • • dobrej znajomości języka angielskiego – styczność z tym językiem będzie dla Ciebie codziennością.

Zadania

  • • współorganizowanie pracy działu sprzedaży,
  • • opracowywanie raportów i prezentacji na potrzeby wewnętrzne firmy,
  • • przygotowywanie ofert i prezentacji dla klientów,
  • • rozliczanie wydatków związanych ze wsparciem sprzedaży,
  • • bezpośrednią obsługę zapytań pochodzących od klientów,
  • • prawidłowy przepływ dokumentacji.
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.