109513/2019
Media Trainee
Szczegóły
Oferta ważna doPracodawca
Oferujemy Ci:
Oferujemy możliwość współpracy i nauki dla osób wkraczających na drogę zawodową. Nasza oferta to idealna okazja, aby poznać organizację, uczestniczyć w codziennej pracy firmy i dowiedzieć się jak działa branża mediowa. Dajemy ci realną możliwość rozwoju w strukturach organizacji, budowania swojego doświadczenia i nauki od ekspertów w swoim fachu. Chcemy, abyś czuł/a się u nas dobrze - nasze biuro mieści się w ekologicznym budynku w zielonej, dobrze skomunikowanej części Warszawy. Dodatkowo co tydzień dostaniesz od nas 2 godziny extra, które możesz przeznaczyć dla swoich bliskich lub rozwój własnych pasji - (od poniedziałku do czwartku pracujemy w godz. 9-17 a w piątki do godz 15:00), ale to nie koniec :). Dołączając do nas czeka na Ciebie pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, karta multisport, joga na naszym zielonym patio i wiele, wiele więcej...
Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij nam swoje CV na adres: [email protected]
Nie zapomnij umieścić w zgłoszeniu poniższej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych przeze mnie w zakresie przesłanego życiorysu (CV) przez Value Media Sp. z o.o. z siedzibą przy Alejach Jerozolimskich 134, 02-305 Warszawa KRS: 0000240131 NIP: 526-287-99-29, w celu udziału w rekrutacji dotyczącej stanowiska Media Trainee oraz przyszłych rekrutacji o takim samym lub zbliżonym profilu (przy czym nie dłużej niż przez okres dwóch lat)."
Wymagania
- zainteresowania nowymi technologiami oraz rynkiem mediów (który poznasz dzięki nam od podszewki)
- analitycznego myślenia i umiejętności wyciągania wniosków z przeprowadzonych analiz
- dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel oraz PowerPoint)
- chęci rozwoju, zaangażowania oraz otwartości
- energii do działania i inicjatywy w proponowaniu rozwiązań
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego (B1)
- gotowości do podjęcia współpracy w pełnym wymiarze godzin
Zadania
- Jakie wyzwania stoją przed Tobą? Jako Media Trainee będziesz wspierać zespół w planowaniu i zakupie mediów online (media internetowe, social media) i offline (TV, radio, prasa drukowana, działania OOH). Krótko mówiąc, analizować, w jakich mediach i w którym dokładnie miejscu wyemitować daną reklamę, aby przyniosła jak największe korzyści dla klienta czy to w postaci zwiększania sprzedaży, pozyskania nowych klientów czy zwiększenia rozpoznawalności marki wśród konsumentów. Następnie kupowaniu miejsce w tych mediach i analizowaniu trwających kampanii tak, aby w odpowiednim momencie móc ją zoptymalizować, czyli np. zintensyfikować działania, które widzimy, że przynoszą spodziewane efekty.