Numer referencyjny
109485/2019

Pracownik punktu obsługi klienta InfoDworzec

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-07-26
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Biuro i administracja
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
inne
Miasto
Warszawa, Kraków, Poznań, Gdynia, Bydgosz, Gdańsk
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Pracodawca nie udostępnił wizytówki

Oferujemy:

•umowę zlecenie

•elastyczne godziny pracy: od poniedziałku do niedzieli oraz w dni ustawowo wolne od pracy - praca na podstawie grafiku uzgadnianego przez cały zespół

•możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami

•atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy


Prosimy o przesyłanie aplikacji na adresy:

•Warszawa: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8046-6473-92-1e3-606.html

•Wrocław: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8044-6471-92-1e3-606.html

•Gdańsk: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8049-6476-92-1e3-606.html

•Gdynia: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8048-6475-92-1e3-606.html

•Poznań: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8043-6470-92-1e3-606.html

Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie
  • biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio zaawansowanym, pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1) - warunek konieczny
  • mile widziana znajomość innych języków obcych
  • nastawienie na wysoką jakość, szybkość i skuteczność obsługi
  • dużym plusem będzie doświadczenie w obsłudze klienta (praca w handlu, w punktach obsługi klienta)
  • umiejętność szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywność
  • umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych
  • proaktywność, zaangażowanie i cierpliwość
  • wysoka kultura osobista oraz nastawienie na pomoc klientom
  • dobra znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Zadania

  • bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat: odjazdów i przyjazdów pociągów, potencjalnej ceny połączeń, warunków odbycia najszybszej i najtańszej podróży i opóźnień pociągów
  • udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca, jego topografii, dostępnych usług oraz najbliższego otoczenia dworca
  • udzielanie informacji dotyczących topografii miasta, informowanie o możliwościach komunikacyjnych, atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych
  • przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów
  • pomoc osobom z niepełnosprawnością lub o ograniczonej sprawności ruchowej
  • reagowanie w sytuacjach nagłego obniżenia jakości świadczonych klientom usług oraz zauważenia zaistniałych lub potencjalnych zagrożeń
  • monitorowanie poprawności i zgłaszanie nieprawidłowości w zakresie informacji pasażerskiej, publikowanie na stacji plakatowych rozkładów jazdy pociągów, regulaminów i innych materiałów informacyjnych
  • zgłaszanie ujawnionych usterek i awarii technicznych elementów stacji zarządzanych przez PKP S.A. do odpowiednich serwisów, monitorowanie czystości stacji oraz dbałość o prawidłowe funkcjonowanie i estetykę punktu InfoDworzec
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Kliknij tutaj, aby przejść do formularza logowania
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.