Numer referencyjny
109461/2019

German Customer Service Specialist

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-07-17
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Finanse i księgowość
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

X-Trade Brokers
XTB to przede wszystkim innowacyjność i ciągły rozwój. Tworzymy największą firmę FinTech w Polsce, specjalizujacą się w obrocie pozagiełdowymi, pochodnymi instrumentami finansowymi. Działamy na ponad 10 rynkach min. w Europie i Ameryce Południowej. Globalnie zatrudniamy ponad 400 osób. Stawiamy na rozwój naszych pracowników, dlatego XTB jest najlepszym miejscem, aby zdobyć doświadczenie i rozwijać nabyte umiejętności. Nasza innowacyjna działalność, produkty i technologie są doceniane przez inwestorów i rynek. W tym roku zdobyliśmy już 4 nagrody przyznawane podczas największej branżowej konferencji 'Invest Cuffs' - Polish Forex Broker of the Year, Product of the Year, Polish CFD Broker of the Year, Marketing Campaign of the Year.

German Customer Service Specialist

Job description:

  •  Providing effective and professional customer support
  • Assist with ad hoc queries, handling telephone and email requests from German speaking clients
  • Solving problems related to the financial transactions and back office operations
  • Providing support for other departments
  • Maintaining high quality of customer service (ensuring clients always receive good feedback)

Requirements :

  • Fluent German (minimum C1 level) and very good English (B2 level)
  • High customer service orientation and communicative skills
  • Analytical skills Proactive and positive attitude
  • Ability to perform well in a dynamic, fast paced and entrepreneurial environment
  • Experience in Customer Service will be a strong asset

We offer:

  •   Full-time or part-time employment agreement
  • Very good atmosphere in a dynamic and creative international team
  • Extensive system of trainings
  • Possibility of developing inside the company’s structures
  • Multisport card and private healthcare system
  • Work in an internationally known company with a well-recognized brand
  • Benefits 


Apply: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=6c062880083247a1920ae4826eae5488



Wymagania

  • Fluent German (minimum C1 level) and very good English (B2 level) High customer service orientation and communicative skills Analytical skills Proactive and positive attitude Ability to perform well in a dynamic, fast paced and entrepreneurial environment Experience in Customer Service will be a strong asset

Zadania

  • Providing effective and professional customer support Assist with ad hoc queries, handling telephone and email requests from German speaking clients Solving problems related to the financial transactions and back office operations Providing support for other departments Maintaining high quality of customer service (ensuring clients always receive good feedback)
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.