Numer referencyjny
109453/2019

PŁATNE PRAKTYKI W DZIALE TRADE MARKETINGU HERBAPOL-LUBLIN (miejsce odbywania praktyk: Warszawa)

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-07-12
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Praktyka
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Herbapol
Wyobraź sobie, że wchodzisz do firmy, w której unosi się zapach owoców i ziół. To tutaj wykorzystuje się bogactwo natury, by przekazać ludziom jej esencję. Nasza siła tkwi w tradycji, ale napędzają ją nowe technologie, sprawdzony systemem zarządzania, a przede wszystkim doświadczeni i zaangażowani w swoją pracę ludzie. Z każdym rokiem rozwijamy się wykorzystując siłę marki, rozszerzamy portfel produktowy, stawiamy na innowacyjność i efektywność oraz naszych Pracowników i ich wiedzę. Herbapol to zespół złożony z ponad 500 osób, które każdego dnia wkładają serce w swoją pracę, dbając o najwyższą jakość każdego produktu. Jeśli chcesz rozwijać się w strukturach naszej Firmy, korzystać z doświadczenia zespołu, sprawdź jakie oferty pracy stałej lub praktyk oferujemy.

OFERUJEMY:

  • płatne praktyki w wymiarze min. 3 miesięcy z możliwością przedłużenia
  • szansę zdobycia doświadczenia zawodowego w uznanej firmie
  • możliwość realizacji samodzielnych projektów
  • współpracę z ekspertami
  • referencje po odbyciu praktyk

LINK DO FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO:

https://tiny.pl/tw46n


Dołącz do nas!

Wymagania

  • jesteś absolwentem lub studentem ostatniego roku kierunków marketingowych lub pokrewnych, ,
  • masz za sobą pierwsze doświadczenia – praktyki/staże w zakresie wykonywania działań trade marketingowych (mile widziane),
  • potrafisz koordynować wiele zadań jednocześnie, jesteś systematyczny/a, dokładny/a i dobrze organizujesz swoją pracę,
  • jesteś dyspozycyjna min. 30 godz. tygodniowo,
  • sprawnie posługujesz się pakietem MS Office, w szczególności MS Excel

Zadania

  • dbanie o spójność danych w bazie klientów
  • pomoc w przygotowywaniu cyklicznych raportów
  • analizowanie informacji sprzedażowych i formułowanie na ich podstawie wniosków
  • rozwój narzędzi raportujących
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Kliknij tutaj, aby przejść do formularza logowania
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.