Numer referencyjny
109453/2019
109453/2019
PŁATNE PRAKTYKI W DZIALE TRADE MARKETINGU HERBAPOL-LUBLIN (miejsce odbywania praktyk: Warszawa)
Szczegóły
Oferta ważna do2019-07-12
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Praktyka
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono
Pracodawca
Herbapol

Wyobraź sobie, że wchodzisz do firmy, w której unosi się zapach owoców i ziół. To tutaj wykorzystuje się bogactwo natury, by przekazać ludziom jej esencję. Nasza siła tkwi w tradycji, ale napędzają ją nowe technologie, sprawdzony systemem zarządzania, a przede wszystkim doświadczeni i zaangażowani w swoją pracę ludzie. Z każdym rokiem rozwijamy się wykorzystując siłę marki, rozszerzamy portfel produktowy, stawiamy na innowacyjność i efektywność oraz naszych Pracowników i ich wiedzę. Herbapol to zespół złożony z ponad 500 osób, które każdego dnia wkładają serce w swoją pracę, dbając o najwyższą jakość każdego produktu. Jeśli chcesz rozwijać się w strukturach naszej Firmy, korzystać z doświadczenia zespołu, sprawdź jakie oferty pracy stałej lub praktyk oferujemy.
OFERUJEMY:
- płatne praktyki w wymiarze min. 3 miesięcy z możliwością przedłużenia
- szansę zdobycia doświadczenia zawodowego w uznanej firmie
- możliwość realizacji samodzielnych projektów
- współpracę z ekspertami
- referencje po odbyciu praktyk
LINK DO FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO:
https://tiny.pl/tw46n
Dołącz do nas!
Wymagania
- jesteś absolwentem lub studentem ostatniego roku kierunków marketingowych lub pokrewnych, ,
- masz za sobą pierwsze doświadczenia – praktyki/staże w zakresie wykonywania działań trade marketingowych (mile widziane),
- potrafisz koordynować wiele zadań jednocześnie, jesteś systematyczny/a, dokładny/a i dobrze organizujesz swoją pracę,
- jesteś dyspozycyjna min. 30 godz. tygodniowo,
- sprawnie posługujesz się pakietem MS Office, w szczególności MS Excel
Zadania
- dbanie o spójność danych w bazie klientów
- pomoc w przygotowywaniu cyklicznych raportów
- analizowanie informacji sprzedażowych i formułowanie na ich podstawie wniosków
- rozwój narzędzi raportujących
Oferta utraciła ważność.