94-05-2019
Specjalista ds. obsługi Klienta
Szczegóły
Oferta ważna doPlik załącznika
Pracodawca
Dla naszego Partnera - będącego liderem na rynku w sprzedaży detalicznej, firmie międzynarodowej poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
• Praca w wewnętrznym systemie, rozliczanie faktur towarowych
• Współpraca z ajentami i dostawcami – wyjaśnianie rozbieżności
• Współpraca z pozostałymi działami w firmie w zakresie rozliczeń towarowych
Oferujemy:
• Szeroki pakiet benefitów w tym prywatna opieka medyczna, karta Multisport
•Możliwości rozwoju w międzynarodowej firmie
• Stabilne warunki zatrudnienia
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe
• Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Bardzo dobra znajomość MS Office – w tym MS Excel
• Dokładność, sumienność, rzetelność
•Dobra organizacja pracy własnej
• Znajomość języka angielskiego – poziom B1
Wymagania
- • Wykształcenie wyższe • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • Bardzo dobra znajomość MS Office – w tym MS Excel • Dokładność, sumienność, rzetelność • Dobra organizacja pracy własnej • Znajomość języka angielskiego – poziom B1
Zadania
- • Praca w wewnętrznym systemie, rozliczanie faktur towarowych • Współpraca z ajentami i dostawcami – wyjaśnianie rozbieżności • Współpraca z pozostałymi działami w firmie w zakresie rozliczeń towarowych