Numer referencyjny
2/2019
2/2019
Specjalista ds. Obsługi Klienta - język polski
Szczegóły
Oferta ważna do2019-07-03
Wysokość wynagrodzenia
3500
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono
Pracodawca
Dolfi1920 Services Sp. z o.o.
Firma Dolfi1920 jest liderem w Europie w zakresie obsługi roszczeń związanych ze szkodami powstałymi podczas podróży lotniczych. Jesteśmy pasjonatami i ekspertami w dziedzinie naprawy oraz wymiany uszkodzonych bagaży. Połączeni wspólną misją "Wszyscy mamy bagaże, my jesteśmy po to, by o nie zadbać!" wspieramy podróżujących od 2005 roku. W tym czasie naprawiliśmy i wymieniliśmy mnóstwo walizek, staliśmy się międzynarodową firmą, nawiązaliśmy współpracę z licznymi partnerami biznesowymi oraz wieloma wspaniałymi ludźmi.
Mimo ekspansji na europejskim rynku oraz ciągłego rozwoju firmy, dwie rzeczy pozostały niezmienne: nasza pasja do profesjonalnej obsługi klientów oraz zamiłowanie do bagażu
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych.
Wymagania
- Jesteś idealnym Kandydatem jeśli:
- • świetnie czujesz się w pracy z klientem i lubisz pomagać;
- • potrafisz wykonywać wiele czynności jednocześnie;
- • jesteś osobą pełną energii, proponujesz niestandardowe rozwiązania;
- • chcesz dzielić z nami pasję do budowania unikalnych relacji z klientem.
Zadania
- • Praca w niezwykle przyjaznym środowisku 😊;
- • Atrakcyjne wynagrodzenie - stawka miesięczna: 3500 zł brutto (pełen etat) lub stawka godzinowa: 20 zł;
- • Możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie (w zależności od rodzaju powierzonych zadań);
- • Elastyczne warunki pracy - możliwość pracy zdalnej i/lub praca w niepełnym wymiarze godzin;
- • Owocowe środy, a w poniedziałki pyszne kanapki w biurze;
- • Nowoczesne i przestronne biuro w sercu Mokotowa.
Oferta utraciła ważność.