001/2019
Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. polski + jęz. rosyjski
Szczegóły
Oferta ważna doKontakt
OpiekunPracodawca
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne. Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. polski + jęz. rosyjski
Lokalizacja: Warszawa, Mokotów
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za odbieranie połączeń i e-maili dotyczących indywidualnych rezerwacji i udzielania informacji. Kontakty z klientami korporacyjnymi, prywatnymi lub z partnerami, takimi jak biura podróży.
Warto do nas dołączyć:
• Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
• Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta
• Elastyczne godziny pracy PN – NDZ 8:00 – 20:00 Oczekujemy:
• Biegłej znajomości jęz. polskiego
• Dobrej znajomości jęz. rosyjskiego
• Doświadczenia w obsłudze klienta – będzie atutem
• Sprawna obsługa komputera (MS Office)
• Doskonałe umiejętności interpersonalne
Zyskujesz:
• Umowę o pracę lub umowę zlecenia (8h dziennie, 40 h/tygodniowo)
• Prywatna opieka medyczna, karta sportowa
• Program poleceń pracowniczych
• Dofinansowanie do wakacji
Wymagania
- Język polski
- Język angielski
- Język rosyjski
Zadania
- Możliwość awansu i rozwoju