Numer referencyjny
001/2019

Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. polski + jęz. rosyjski

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-07-03
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Maja Gruzlewska
Adres e-mail
rekrutacja4@sitel.com
Telefon
+48.22.411.1700

Pracodawca

Sitel Polska
Sitel jest jednym z wiodących dostawców usług związanych z zarządzaniem doświadczeniami klienta. Posiadamy ponad trzydziestoletnie doświadczenie w swojej branży. 75 000 naszych pracowników ze 146 lokalizacji rozmieszczonych w 22 krajach wspiera w 48 językach ponad 400 partnerów biznesowych. Oferowane przez nas rozwiązania obejmują pozyskiwanie i obsługę klienta oraz wsparcie techniczne. W Sitel dzielimy się wiedzą, budujemy zaufanie i silne relacje z klientami. Kierujemy się zasadą people first, dzięki czemu świadczona przez nas obsługa jest na najwyższym poziomie. W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.

W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne. Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:


Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. polski + jęz. rosyjski

Lokalizacja: Warszawa, Mokotów


Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za odbieranie połączeń i e-maili dotyczących indywidualnych rezerwacji i udzielania informacji. Kontakty z klientami korporacyjnymi, prywatnymi lub z partnerami, takimi jak biura podróży.


Warto do nas dołączyć:

• Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy

• Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta

• Elastyczne godziny pracy PN – NDZ 8:00 – 20:00 Oczekujemy:

• Biegłej znajomości jęz. polskiego

• Dobrej znajomości jęz. rosyjskiego

• Doświadczenia w obsłudze klienta – będzie atutem

• Sprawna obsługa komputera (MS Office)

• Doskonałe umiejętności interpersonalne


Zyskujesz:

• Umowę o pracę lub umowę zlecenia (8h dziennie, 40 h/tygodniowo)

• Prywatna opieka medyczna, karta sportowa

• Program poleceń pracowniczych

• Dofinansowanie do wakacji

Wymagania

  • Język polski
  • Język angielski
  • Język rosyjski

Zadania

  • Możliwość awansu i rozwoju
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.