Numer referencyjny
109389/2019

Koordynator Administracyjno-finansowy (Stowarzyszenie "Wspólne Podwórko")

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-06-29
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Biuro i administracja
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Metodyka i Psychologia Zarządzania Projektami

Kontakt

Opiekun
Izabela Śliwińska
Adres e-mail
sliwinskaizabela@gmail.com
Telefon
604442433

Pracodawca

Stowarzyszenie Wspólne Podwórko
Stowarzyszenie „Wspólne Podwórko” powstało w 2004 roku jako kontynuacja Społecznej Inicjatywy Pracowników i Studentów Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, mającej na celu nawiązanie kontaktu pomiędzy uczelnią a społecznością lokalną oraz wspieranie instytucji działających na rzecz dzieci, młodzieży i ich rodzin. Założycielami byli pracownicy i studenci SWPS oraz osoby znające lokalne środowisko oraz jego potrzeby w zakresie pomocy dzieciom, młodzieży i ich rodzinom. Stowarzyszenie Wspólne Podwórko to organizacja non – profit, działająca na rzecz kompleksowego wsparcia rozwoju dzieci i młodzieży a także dorosłych i ich środowiska społecznego. Biuro i Świetlica Stowarzyszenia mieści się przy ul. Chrzanowskiego 13, 04-392, Warszawa

Praca na powyższym stanowisku wymaga obecności w biurze 4 dni w tygodniu, godziny pracy pozostają do ustalenia.

Jest to praca biurowa, wymaga dobrych umiejętności zarządzania dokumentacją, kontroli finansów i administrowania zarówno danymi jak i lokalem. Częściowo jest możliwa praca zdalna. 

Wymagania

  • wykształcenie w jednym z następujących kierunków: ekonomia, finanse, rachunkowość administracja, zarządzanie
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość pakietu MS Office
  • skrupulatność, dobra organizacja pracy i terminowe wykonywanie zadań
  • dodatkowo wskazane: -komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność

Zadania

  • nadzór nad wydatkowaniem środków w obrębie kilku projektów
  • obsługa operacji bankowych i gotówkowych
  • współplanowanie wydatkowania środków
  • dbanie o optymalizację wydatków
  • cykliczne opracowywanie sprawozdania finansowego
  • tworzenie i nadzór nad dokumentacją pracowników, współpracowników, zleceniobiorców
  • zarządzanie lokalem (kontrola porządku, usterek) i zakupami niezbędnych środków do pracy (biura i zajęć organizowanych przez Stowarzyszenie)
  • współpraca z księgowym Stowarzyszenia
  • współpraca z instytucjami wspierającymi działania Stowarzyszenia (np. Urząd Miasta, OPS, Szkoły, Uniwersytet)
  • udział w zebraniach zespołów
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.