Numer referencyjny
HRO/R/2019

Specjalista ds. rekrutacji

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-06-29
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
HR/Kadry/Płace
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Patrycja Łojewska
Adres e-mail
HROTempsTeam@Veritahr.com
Telefon
+48 22 264 36 42

Plik załącznika

Pracodawca

HRO Personnel Sp. z o.o.
HRO Personnel, to wyspecjalizowana grupa profesjonalistów dostarczająca klientom najwyższej jakości usługi z zakresu rekrutacji, outsourcingu kadrowo-płacowego, outsourcingu personelu i pracy tymczasowej. Fachowa wiedza na temat rynku pracy, znajomość różnych branż, a także szybkość działania sprawiają, że nasi konsultanci oferują usługi dopasowane do potrzeb przedsiębiorstw z niemal każdego sektora gospodarki, pozwalając naszym klientom być zawsze krok przed konkurencją.

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Specjalista ds. rekrutacji

Numer Referencyjny: HRO/R/2019

Miejsce pracy: Warszawa Mokotów

Będziesz odpowiedzialny/-a za:

• Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i średniego szczebla;

•Redagowanie i zamieszczanie ofert pracy;

• Wyszukiwanie Kandydatów za pomocą różnych źródeł;

• Selekcja aplikacji oraz prowadzenie rozmów rekrutacyjnych (phone, video, face to face interviews);

• Przygotowywanie Kandydatów do rozmów rekrutacyjnych, przekazywanie feedbacku, zarządzanie bazą kandydatów,

• Social Media Marketing;

• Kontakt mailowy i telefoniczny z Klientem;

• Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń branżowych.

Wymagamy:

• Około rocznego doświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych;

• Dobrej znajomości języka angielskiego;

• Samodzielności i inicjatywy w działaniu;

• Dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy zespołowej.

Oferujemy:

• Umowę o pracę z wynagrodzeniem adekwatnym do posiadanych kompetencji;

• Benefity takie jak: prywatna opieka medyczna, home office w wybrane dni (po okresie próbnym)

• Prowadzenie interesujących projektów;

• Udział w konferencjach branżowych, eventach firmowych i wyjazdach integracyjnych;

• Rozwój umiejętności oraz możliwość awansu w strukturach firmy;

• Pracę w fajnym biurze z dogodnym dojazdem (Metro Wilanowska);

• Pracę w zgranym zespole #HROdzina! 

Wymagania

  • • Około rocznego doświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych; • Dobrej znajomości języka angielskiego; • Samodzielności i inicjatywy w działaniu; • Dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy zespołowej

Zadania

  • • Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i średniego szczebla; • Redagowanie i zamieszczanie ofert pracy; • Wyszukiwanie Kandydatów za pomocą różnych źródeł; • Selekcja aplikacji oraz prowadzenie rozmów rekrutacyjnych (phone, video, face to face interviews); • Przygotowywanie Kandydatów do rozmów rekrutacyjnych, przekazywanie feedbacku, zarządzanie bazą kandydatów, • Social Media Marketing; • Kontakt mailowy i telefoniczny z Klientem; • Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń branżowych.
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.