Numer referencyjny
109300/2019

Specjalista ds. marketingu i mediów społecznościowych

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-05-27
Wysokość wynagrodzenia
2500-3500 brutto
Branża
Nauka/Edukacja
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Content marketing - jak budować markę w internecie

Pracodawca

Studybility
Polska firma działająca na rynku międzynarodowego szkolnictwa wyższego w Europie Środkowowschodniej od 2008 r. Firma organizuje szkolenia i konferencje dla kadry administracyjnej i akademickiej w obszarze umiędzynarodowienia szkolnictwa wyższego, świadczy usługi doradcze, pracuje z funduszami unijnymi oraz szeroko współpracuje z uczelniami i partnerami biznesowymi w Polsce i za granicą.

Osoba na tym stanowisku:

  • Stworzy strategię marketingową;
  • Stworzy strategię komunikacyjną oraz plan operacyjny dla poszczególnych kanałów oraz narzędzi marketingu w obszarach online i offline;
  • Będzie przeprowadzać analizę danych i pomiar efektów z prowadzonych aktywności marketingowych, będzie szacować koszty oraz estymować potencjał prowadzonych kampanii;
  • Będzie analizować branżę i działania konkurencji;
  • Będzie tworzyć i zarządzać treścią na kanałach własnych i kanałach zewnętrznych w tym serwisach społecznościowych, forach i newsletterach;
  • Poprowadzi kanały marek w mediach społecznościowych;
  • Zajmie się prowadzeniem zintegrowanych kampanii, tworzeniem, monitorowaniem, analizą skuteczności i optymalizacją kampanii;
  • Będzie koordynować eventy zewnętrzne i wewnętrzne.

Forma zatrudnienia: możliwa umowa o pracę po okresie próbnym.

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (B2/C1); Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; Student (IV lub V roku) lub absolwent studiów magisterskich; Bardzo dobra umiejętność pisania tekstów marketingowych, tzw. „lekkie pióro”; Umiejętność skutecznego realizowania powierzonych zadań i pracy w kilku projektach jednocześnie; Pozytywne nastawienie do dynamicznego stylu pracy i dobra organizacja pracy własnej; Umiejętność pracy z ludźmi, komunikatywność i rozwinięte kompetencje interpersonalne Praktyczna znajomość narzędzi analitycznych wykorzystywanych w marketingu online. CV i odpowiedź na pytanie "Dlaczego jesteś najlepszym kandydatem na oferowane stanowisko?" / "Why do you think you are a better candidate than others?"

Zadania

  • Oferujemy: Duża samodzielność realizacji zadań; Narzędzia pracy niezbędne dla danego stanowiska; Możliwa częściowa praca zdalna; Udział w projektach międzynarodowych; nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje praca w ścisłym centrum Warszawy.
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.