Numer referencyjny
109232/2019

Asystent/ka w firmie doradczej - płatny staż/praktyka

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-05-17
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Doradztwo/Konsulting
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Coaching

Kontakt

Opiekun
Izabela Sadowska-Nowak
Adres e-mail
biuro@bradconsulting.pl
Telefon
605044509

Pracodawca

BRAD Management Consulting Sp z o.o.
BRAD Consulting jest spółką menedżersko-ekspercką, która od 2009 roku doradza polskim i międzynarodowym firmom w zakresie restrukturyzacji, podnoszenia efektywności i innowacyjności organizacji oraz strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim. Specjalizujemy się w analizie systemów zarządzania i procesów pracy, wdrażaniu nowoczesnych technik zarządzania, optymalizacji struktur, procesów i zasobów. Naszą specjalizacją jest definiowanie wskaźników efektywności precyzyjnie dopasowanych do oczekiwanych i zgodnych ze strategią rezultatów działania oraz budowanie systemów wynagradzania i motywowania pracowników, które zapewnią realizację strategii w firmie. Wdrażamy narzędzia informatyczne umożliwiające sprawne komunikowanie zakresów odpowiedzialności na wszystkich stanowiskach, od poziomu kadry zarządzającej do każdego ze stanowisk wykonawczych. Klientom oferujemy również szkolenia: standardowe oraz dostosowane do indywidualnych potrzeb.

OFERUJEMY

- Możliwość rozwoju zawodowego w prestiżowym obszarze doradztwa z zakresu zarządzania

- Kontakt oraz współpracę z wybitnymi konsultantami w zakresie realizowanych projektów

- Przyjazną atmosferę i wspierające środowisko pracy

- Praca w elastycznym wymiarze, dostosowana do planu zajęć

- Płatny staż - wynagrodzenie w zależności od przepracowanych godzin

Wymagania

  • • Student/ka min. II lub III roku, preferowane kierunki: psychologia, ekonomia, zarządzanie, finanse, • Wysokie umiejętności komunikacyjne • Nastawienie na rozwój kompetencji • Systematyczność, odpowiedzialność, zaangażowanie • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych i pakietu Ms Office • Komunikatywna znajomość j. Angielskiego.

Zadania

  • Wsparcie konsultantów w zakresie: • Wykonywania analiz i zadań administracyjnych w zakresie realizowanych projektów • wsparcie w zakresie obsługi i rozwoju systemów IT • Research i analiza rynku w poszukiwaniu partnerów biznesowych • Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych • Aranżowania spotkań biznesowych w sektorze B2B Wsparcie Office Managera w zakresie: • Umawiania spotkań członków zarządu i konsultantów • Przygotowywania umów, ofert i dokumentów urzędowych • Bieżącej obsługi sekretariatu • Współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług • Prowadzenia kalendarza Zarządu i Biura, • Zarządzania treścią strony internetowej, • Prawidłowego zaopatrzenia w artykuły biurowe • Innych zleconych prac administracyjnych
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.