Numer referencyjny
109225/2019

Specjalista ds. rozwoju know-how

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-05-16
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Doradztwo/Konsulting
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Aleksandra Węglewicz
Adres e-mail
aleksandra.weglewicz@houseofskills.pl
Telefon
508 011 008

Pracodawca

House of Skills
House of Skills to wiodąca marka na polskim rynku usług doradczo-szkoleniowych. Specjalizujemy się w rozwoju menedżerów i organizacji. Działamy tak, aby inwestycje w rozwój ludzi i systemów zarządzania nimi przynosiły realny zwrot. Jesteśmy zespołem profesjonalistów tworzących unikalną kulturę organizacyjną, opartą o nasze wartości: dbałość, bliskość, radość. Więcej o nas na www.houseofskills.pl

House of Skills to wiodąca marka na polskim rynku usług doradczo-szkoleniowych. Specjalizujemy się w rozwoju menedżerów i organizacji. Działamy tak, aby inwestycje w rozwój ludzi i systemów zarządzania nimi przynosiły realny zwrot. Jesteśmy zespołem profesjonalistów tworzących unikalną kulturę organizacyjną, opartą o nasze wartości: dbałość, bliskość, radość. Więcej o nas na www.houseofskills.pl


Poszukujemy Specjalisty ds. rozwoju know-how


Kluczowe zadania na tym stanowisku:

• Rozwój oferty doradczo-szkoleniowej (szkoleń, modułów, warsztatów, narzędzi, ćwiczeń, procesu etc.),

• Analiza portfolio produktów rozwojowych,

• Wspieranie trenerów / konsultantów w budowaniu oferty merytorycznej dla klientów,

• Współpraca z polskimi i międzynarodowymi licencjodawcami firmy,

• Zarządzanie zasobami know-how,

• Poszukiwanie i analiza trendów, inspiracji, benchmarków dot. procesów rozwoju ludzi w organizacjach,

• Współtworzenie i koordynacja działań związanych z dzieleniem się wiedzą w organizacji.


Do realizacji zadań w tej roli wymagane są:

• Udokumentowane doświadczenie i sukcesy w budowaniu rozwiązań z obszaru rozwoju ludzi i organizacji,

• Rozumienie i swobodne poruszanie się w branży profesjonalnych usług dla biznesu,

• Wielozadaniowość – zdolność do brania udziału w wielu projektach jednocześnie i koordynowania różnego rodzaju działań,

• Samodzielność i odpowiedzialność za rezultat,

• Doświadczenie w zarządzaniu projektami,

• Pasja do zgłębiania wiedzy (formułowanie problemu, stawianie hipotez, poszukiwanie, analiza i synteza danych z różnych źródeł),

• Umiejętność współpracy i wywierania wpływu,

• Znajomość biznesowego języka angielskiego w mowie i piśmie,

• Sprawne posługiwanie się pisanym językiem polskim – umiejętności tworzenia i redagowania tekstów w poprawnej, pięknej polszczyźnie.


Oferujemy:

• Atrakcyjne warunki pracy w firmie, w której ludzie są największą wartością,

• Klimat współpracy i otwartości w profesjonalnym środowisku zawodowym, opartym na pracy zespołowej, partnerskich relacjach i naszych wartościach: bliskości, radości, dbałości,

• Rozwój merytoryczny i zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych (m.in. dostęp do najnowszego know-how polskiego i międzynarodowego (The Ken Blanchard Companies, Fierce Inc., Hofstede Insights, Celemi)

• Realny wpływ na rozwój i funkcjonowanie firmy,

• Udział w szkoleniach otwartych House of Skills i wielu innych inicjatywach rozwojowych.


Tak o tej roli mówi Joanna Domeradzka, dyrektor ds. rozwoju:

Szukamy osoby, która rozumie specyfikę uczenia się osób dorosłych oraz pasjonuje się wiedzą z obszaru zarządzania ludźmi i jej praktycznym zastosowaniem w procesach rozwojowych. Zapraszamy osoby, które potrafią współpracować z różnorodnymi osobami i zespołami, które lubią dzielić się wiedzą i skutecznie zachęcać do tego innych. 

Wymagania

Zadania

Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.