Numer referencyjny
109194/2019

Staż w Dziale IT

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-05-08
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
IT - administracja/bezpieczeństwo
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Grodzisk Mazowiecki
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Danfoss Poland Sp. z o.o.
Firma Danfoss tworzy technologie, które pozwalają uzyskać więcej za mniej. Rozwiązania Danfoss stanowią odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na innowacje z zakresu infrastruktury, przemysłu spożywczego, efektywności energetycznej i rozwiązań przyjaznych dla klimatu. Danfoss to inżynieria jutra i budowanie lepszej przyszłości. Energooszczędne technologie umożliwiają inteligentnym społecznościom i przemysłowi tworzenie zdrowszego i bardziej komfortowego klimatu w naszych budynkach i domach oraz dostarczanie większej ilości żywności przy mniejszej ilości odpadów.

Jeżeli jesteś zainteresowany zdobyciem doświadczenia w Dziale IT w Grodzisku Mazowieckim, zapraszamy do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.

Oferujemy:

  • Płatny staż na podstawie umowy zlecenie w terminie 01.07 – 31.08.2019,
  • Pracę w międzynarodowej firmie produkcyjnej istniejącej na rynku już od 1933 r.,
  • Unikalną możliwość nabycia cennego doświadczenia zawodowego u jednego z wiodących na świecie producentów w branży energooszczędnych rozwiązań,
  • Profesjonalne wsparcie ze strony opiekuna stażu i całego zespołu,
  • Dofinansowanie do obiadów. 

Wymagania

  • Student lub absolwent kierunku informatycznego,
  • Proaktywna postawa i rozwinięte umiejętności komunikacyjne (w mowie i piśmie) w języku polskim i w języku angielskim,
  • Znajomość MS Windows 7 oraz Windows 10,
  • Znajomość MS Office 365,
  • Obsługa sprzętu komputerowego PC.

Zadania

  • Rejestrowanie, rozwiązywanie oraz przekazywanie zgłoszeń IT,
  • Praca na pierwszej linii wsparcia IT poprzez obsługę zgłoszeń otrzymywanych drogą e-mail, telefoniczną oraz chat od użytkowników firmy Danfoss (w obszarze: sprzęt komputerowy, systemy operacyjne, MS Office, SAP GUI),
  • Rozwiązywanie incydentów i zgłoszeń serwisowych przy upewnieniu się, że użytkownicy są zadowoleni z otrzymanego wsparcia,
  • Instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania IT,
  • Proaktywne monitorowanie incydentów i kolejek serwisowych.
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.