Numer referencyjny
109194/2019
109194/2019
Staż w Dziale IT
Szczegóły
Oferta ważna do2019-05-08
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
IT - administracja/bezpieczeństwo
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Grodzisk Mazowiecki
Preferowane kierunki
Nie określono
Pracodawca
Danfoss Poland Sp. z o.o.
Firma Danfoss tworzy technologie, które pozwalają uzyskać więcej za mniej. Rozwiązania Danfoss stanowią odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na innowacje z zakresu infrastruktury, przemysłu spożywczego, efektywności energetycznej i rozwiązań przyjaznych dla klimatu.
Danfoss to inżynieria jutra i budowanie lepszej przyszłości. Energooszczędne technologie umożliwiają inteligentnym społecznościom i przemysłowi tworzenie zdrowszego i bardziej komfortowego klimatu w naszych budynkach i domach oraz dostarczanie większej ilości żywności przy mniejszej ilości odpadów.
Jeżeli jesteś zainteresowany zdobyciem doświadczenia w Dziale IT w Grodzisku Mazowieckim, zapraszamy do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
Oferujemy:
- Płatny staż na podstawie umowy zlecenie w terminie 01.07 – 31.08.2019,
- Pracę w międzynarodowej firmie produkcyjnej istniejącej na rynku już od 1933 r.,
- Unikalną możliwość nabycia cennego doświadczenia zawodowego u jednego z wiodących na świecie producentów w branży energooszczędnych rozwiązań,
- Profesjonalne wsparcie ze strony opiekuna stażu i całego zespołu,
- Dofinansowanie do obiadów.
Wymagania
- Student lub absolwent kierunku informatycznego,
- Proaktywna postawa i rozwinięte umiejętności komunikacyjne (w mowie i piśmie) w języku polskim i w języku angielskim,
- Znajomość MS Windows 7 oraz Windows 10,
- Znajomość MS Office 365,
- Obsługa sprzętu komputerowego PC.
Zadania
- Rejestrowanie, rozwiązywanie oraz przekazywanie zgłoszeń IT,
- Praca na pierwszej linii wsparcia IT poprzez obsługę zgłoszeń otrzymywanych drogą e-mail, telefoniczną oraz chat od użytkowników firmy Danfoss (w obszarze: sprzęt komputerowy, systemy operacyjne, MS Office, SAP GUI),
- Rozwiązywanie incydentów i zgłoszeń serwisowych przy upewnieniu się, że użytkownicy są zadowoleni z otrzymanego wsparcia,
- Instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania IT,
- Proaktywne monitorowanie incydentów i kolejek serwisowych.
Oferta utraciła ważność.