109170/2019
Asystentka zespołów biznesowych
Szczegóły
Oferta ważna doKontakt
OpiekunPracodawca
House of Skills to wiodąca marka na polskim rynku usług doradczo-szkoleniowych. Specjalizujemy się w rozwoju menedżerów i organizacji. Działamy tak, aby inwestycje w rozwój ludzi i systemów zarządzania nimi przynosiły realny zwrot. Jesteśmy zespołem profesjonalistów tworzących unikalną kulturę organizacyjną, opartą o nasze wartości: dbałość, bliskość, radość. Więcej o nas na www.houseofskills.pl
W związku z prowadzonymi projektami, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Asystent/Asystentka Zespołów Biznesowych
Do wykonywania codziennych zadań na tym stanowisku niezbędne są:
• pasja do współpracy z ludźmi, postawa prokliencka,
• wielozadaniowość – zdolność do brania udziału w wielu projektach jednocześnie,
• samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
• sumienność, uważność i dbałość w pracy, zwłaszcza w zakresie tworzonych dokumentów,
• sprawne posługiwanie się pisanym językiem polskim i angielskim – umiejętności tworzenia i redagowania tekstów,
• dobre umiejętności analityczne (w tym: właściwe formułowanie problemu, stawianie trafnych hipotez),
• bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy:
• atrakcyjne warunki pracy w firmie, w której ludzie są największą wartością,
• udział w szkoleniach otwartych oraz wewnętrznych inicjatywach rozwojowych,
• profesjonalne środowisko pracy oparte na partnerskich relacjach i naszych wartościach: bliskość, radość, dbałość,
• współpracę z doświadczonymi ekspertami merytorycznymi w jednej z największych i najbardziej renomowanych firm doradczo-szkoleniowych,
• niekorporacyjny klimat w pracy nad projektami rozwojowymi dla największych firm w Polsce.
Wymagania
- Chcemy współpracować z osobą, która:
- • wspiera zespoły w realizacji prac bieżących i projektów dla klientów (m.in. dba o kompletność dokumentacji projektowej, koordynuje plany i harmonogramy, komunikuje się z klientem w celach organizacyjnych, organizuje spotkania, webinary itp.),
- • jest bardzo dobrze zorganizowana i sprawnie zarządza priorytetami,
- • lubi tworzyć prezentacje, grafiki, wizualizacje, biegle posługuje się pakietem MS Office (Power Point, Word, Excel); znajomość programu graficznego będzie dodatkowym atutem,
- • ma łatwość w nawiązywaniu relacji i klarownie komunikuje się w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i pisemnym,
- • dobrze zna język angielski i jest gotowa do przygotowywania tłumaczeń.
Zadania
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wspierała zespoły House of Skills w realizacji projektów, m.in. w przygotowywaniu ofert, dokumentów, organizacji spotkań, pisaniu raportów, tworzeniu prezentacji, komunikacji z klientami.