Numer referencyjny
Stażysta
Stażysta
STAŻYSTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU ( STAŻ BEZPŁATNY)
Szczegóły
Oferta ważna do2019-04-10
Wysokość wynagrodzenia
0
Branża
Usługi porządkowe
Rodzaj umowy/współpracy
Bezpłatny staż
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Pracodawca
Fundacja eFkropka
Fundacja eFkropka powstała z inicjatywy osób zawodowo zajmujących się leczeniem ludzi chorujących psychicznie i pracą terapeutyczną na ich rzecz, a w działania fundacji włączają się osoby po kryzysach zdrowia psychicznego, tzw. Eksperci przez doświadczenie. Obecnie zarówno w Radzie Fundacji, jak i jej Zarządzie zasiadają osoby z doświadczeniem kryzysów psychicznych. Jako fundacja chcemy przełamywać tabu na temat kryzysów emocjonalnych. Główną misją Fundacji jest zapobieganie izolacji osób po kryzysie zdrowia psychicznego, przeciwdziałanie ich stygmatyzacji i przełamywanie stereotypów związanych z chorobami psychicznymi.
Fundacja jest organizatorem Kongresu Zdrowia Psychicznego, ogólnopolskiego wydarzania skupiającego osoby po kryzysie, specjalistów oraz bliskich osób, które kryzysu doświadczyły.
Oferujemy: • bezpłatny staż • Zaświadczenie o odbyciu stażu, w wypracowanej liczbie godzin w ogólnopolskiej Fundacji • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia • realizacji własnych pomysłów
Fundacja jest organizatorem Kongresu Zdrowia Psychicznego, ogólnopolskiego wydarzania skupiającego osoby po kryzysie, specjalistów oraz bliskich osób, które kryzysu doświadczyły.
Wymagania
- Status studenta • Dyspozycyjność min. 40H miesięcznie. • Zainteresowania związana z Marketingiem i PR oraz Zdrowiem Psychicznym. • umiejętność tworzenia treści marketingowych, • znajomość branży reklamowej, zainteresowanie reklamą i kampaniami społecznymi • umiejętność pracy w zespole, współpracy z wolontariuszami • wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Zadania
- Szukamy osoby kreatywnej i przedsiębiorczej, która podejmie się następujących zadań: • Współtworzenie planów marketingowych, związanych z organizacją II Kongresu Zdrowia Psychicznego • Współpraca przy tworzeniu i realizacji ogólnopolskich kampanii edukacyjnych dotyczących stygmatyzacji. Social media: uczestniczenie w burzach mózgów. • Tworzenie treści marketingowych m.in. na potrzeby mediów społecznościowych i strony internetowej • Bezpośrednia współpraca z Zarządem Fundacji
Oferta utraciła ważność.