Numer referencyjny
108912/2019

PRACOWNIK SEKRETARIATU W GABINECIE PSYCHOLOGICZNO-LEKARSKIM (kopia z dnia 2019-02-04)

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-02-18
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Uroda/Rekreacja/Zdrowie
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Psychologia

Kontakt

Opiekun
Barbara Baranowicz
Adres e-mail Telefon
222412444

Pracodawca

Centrum Pomocy Profesjonalnej
Centrum Pomocy Profesjonalnej to miejsce, w którym w przyjaznej atmosferze skorzystać można z różnych form opieki psychologicznej oraz skonsultować problem z lekarzem psychiatrą, seksuologiem lub innym specjalistą. Jesteśmy doświadczonym zespołem lekarzy, psychologów i psychoterapeutów, który od 2002 roku udziela pomocy dorosłym, dzieciom i młodzieży. Nasza formuła bazuje na ścisłej współpracy specjalistów z różnych obszarów zdrowia psychicznego: oprócz psychiatrów i psychoterapeutów, także terapeutów rodzinnych, specjalistów leczenia uzależnień, neurologów, dietetyków.

Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • prowadzenie sekretariatu,
  • rejestracja pacjentów (telefoniczna, mailowa i bezpośrednia),
  • obsługa elektronicznego systemu rejestracji, terminala płatniczego i kasy fiskalnej,
  • zapewnienie właściwego przepływu informacji wewnątrz firmy,
  • kontakt z pacjentem.

Informacje dodatkowe:

▪ umowa zlecenie,

▪ termin rozpoczęcia pracy: po rozmowie kwalifikacyjnej,

▪ czas pracy: ok. 8-20 godzin tygodniowo, 2, 3 dni w tygodniu, w godz. popołudniowych , ew. dodatkowo soboty w godz. 9.00-14.00,

▪ lokalizacja: Śródmieście, budynek Babka Tower.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji (CV i list motywacyjny) wraz z danymi kontaktowymi oraz informacją o dostępności czasowej na adres: [email protected] W tytule prosimy wpisać: praca w sekretariacie, Prosimy o dopisanie klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji.


Wymagania

  • Studenci studiów psychologicznych, pedagogicznych, resocjalizacj
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • wysoka kultura osobista
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej
  • komunikatywność
  • rzetelność, punktualność
  • umiejętność pracy pod presją czasu

Zadania

  • bezpośredni kontakt z pacjentem w trakcie zapisów
  • poznanie procedur obsługi elektronicznego zapisów pacjentów
  • kontakt z psychoterapeutami i lekarzami pracującymi w zespole
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.