Numer referencyjny
Asyst/Admin

Asystent/ka ds. Administracji

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-02-20
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Biuro i administracja
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Juliana Szewczuk
Adres e-mail
kariera@core3.pl
Telefon
+48 530 006 404

Pracodawca

Core3
core3 to zespół specjalistów IT z różnych dziedzin. Mamy bogate doświadczenie na rynku rozwiązań informatycznych – ponad 60 wysoko wykwalifikowanych konsultantów zajmuje się projektowaniem, wdrażaniem oraz utrzymaniem systemów IT. Jesteśmy znani z jakości i niezawodności dostarczanych przez nas usług. Efektywnie współpracujemy z firmami z branży telekomunikacyjnej, finansowej oraz ubezpieczeniowej w Polsce i Europie. core3 to przede wszystkim nasi pracownicy. Stawiamy na partnerskie podejście – zarówno podczas realizacji projektów, jak i regularnych rozgrywek w „piłkarzyki”. Spotykamy się nie tylko w biurze – również na licznych firmowych imprezach, wyjazdach oraz szkoleniach. Dbamy o atmosferę pracy. Pielęgnujemy nasze ambicje i kreatywność, nie boimy się nowych wyzwań i jesteśmy pasjonatami tego, co robimy!

OFERUJEMY:

•Ciekawą, pełną wyzwań pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją,

• Zróżnicowany zakres zadań i możliwość zdobycia praktycznych umiejętności,

• Przestrzeń do eksperymentowania i realizowania własnych pomysłów,

• Indywidualną ścieżkę kariery,

• Dogodną lokalizację miejsca pracy (tuż przy Rondzie Daszyńskiego),

• Pakiet Medicover i kartę Multisport,

• Niepowtarzalną atmosferę w pracy. 

Wymagania

  • • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
  • • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • • Dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy.
  • • Inicjatywa i energia w działaniu oraz asertywność.

Zadania

  • • Bieżąca obsługa biura (współpraca z HR Managerem oraz członkami Zarządu).
  • • Bieżące wsparcie w zakresie prawidłowego obiegu dokumentacji (generowanie oraz podpisywanie umów) oraz przepływu informacji.
  • • Archiwizacja dokumentów.
  • • Zarządzanie raportowaniem czasu pracy.
  • • Organizacja spotkań służbowych.
  • • Tłumaczenia polsko- angielskie i angielsko- polskie.
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.