Numer referencyjny
Asyst/Admin
Asyst/Admin
Asystent/ka ds. Administracji
Szczegóły
Oferta ważna do2019-02-20
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Biuro i administracja
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono
Kontakt
Opiekun Juliana Szewczuk
Adres e-mail
kariera@core3.pl
Telefon
+48 530 006 404
Pracodawca
Core3
core3 to zespół specjalistów IT z różnych dziedzin.
Mamy bogate doświadczenie na rynku rozwiązań informatycznych – ponad 60 wysoko wykwalifikowanych konsultantów zajmuje się projektowaniem, wdrażaniem oraz utrzymaniem systemów IT.
Jesteśmy znani z jakości i niezawodności dostarczanych przez nas usług. Efektywnie współpracujemy z firmami z branży telekomunikacyjnej, finansowej oraz ubezpieczeniowej w Polsce i Europie.
core3 to przede wszystkim nasi pracownicy.
Stawiamy na partnerskie podejście – zarówno podczas realizacji projektów, jak i regularnych rozgrywek w „piłkarzyki”.
Spotykamy się nie tylko w biurze – również na licznych firmowych imprezach, wyjazdach oraz szkoleniach.
Dbamy o atmosferę pracy. Pielęgnujemy nasze ambicje i kreatywność, nie boimy się nowych wyzwań i jesteśmy pasjonatami tego, co robimy!
OFERUJEMY:
•Ciekawą, pełną wyzwań pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją,
• Zróżnicowany zakres zadań i możliwość zdobycia praktycznych umiejętności,
• Przestrzeń do eksperymentowania i realizowania własnych pomysłów,
• Indywidualną ścieżkę kariery,
• Dogodną lokalizację miejsca pracy (tuż przy Rondzie Daszyńskiego),
• Pakiet Medicover i kartę Multisport,
• Niepowtarzalną atmosferę w pracy.
Wymagania
- • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
- • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- • Dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy.
- • Inicjatywa i energia w działaniu oraz asertywność.
Zadania
- • Bieżąca obsługa biura (współpraca z HR Managerem oraz członkami Zarządu).
- • Bieżące wsparcie w zakresie prawidłowego obiegu dokumentacji (generowanie oraz podpisywanie umów) oraz przepływu informacji.
- • Archiwizacja dokumentów.
- • Zarządzanie raportowaniem czasu pracy.
- • Organizacja spotkań służbowych.
- • Tłumaczenia polsko- angielskie i angielsko- polskie.
Oferta utraciła ważność.