Numer referencyjny
108820/2018

Stażysta w dziale marketingu (6 miesięczny, płatny staż)

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-01-03
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Płatny staż
Region
woj. śląskie
Miasto
Katowice
Preferowane kierunki
Content marketing - jak budować markę w internecie,Digital Media,Dziennikarstwo i komunikacja społeczna,Komunikacja i media,Nowoczesna Komunikacja Marketingowa,Psychologia reklamy i zachowań konsumenckich,Psychologia sprzedaży i marketingu,Psychologia sprzedaży i marketingu. Akademia firmy ATLAS i SWPS,Psychologia w marketingu,Psychologia w marketingu i reklamie,Public Relations,Social Media - marketing w mediach społecznościowych,Socjologia,User Experience Design,Zastosowania psychologii w marketingu i PR

Pracodawca

Media sp. z o.o.
Jesteśmy liderem w zakresie usług informatyki śledczej i integratorem rozwiązań z obszaru bezpieczeństwa informatycznego. Zatrudniamy ekspertów o unikalnej na rynku, specjalistycznej wiedzy. Jako partner wiodących międzynarodowych firm realizujemy innowacyjne projekty, zapewniając naszym klientom kompleksową obsługę w zakresie IT Security.

Poszukujemy osoby, która będzie współpracować z działem marketingu w ich codziennych zadaniach. Zero parzenia kawy (chyba,  że własnej) - tylko merytoryczne i docelowo samodzielne zadania! 

Szczegółu oferty pracy oraz formularz aplikacyjny 

https://mediarecovery.pl/oferty-pracy

Wymagania

  • - zainteresowanie marketinjiem i chęć rozwijania się w tym obszarze
  • - student lub absolwent kierunków typu: merketing, komunikacja medialna, PR, socjologia itp.
  • - dobra znajomość j. angielskiego
  • - chęć nauki i otwartość na nowe pomysły i zadania
  • - umiejętność organizacji własnej pracy
  • - komunikatywność
  • - dyspozycyjność w wymiarze 2-3 dni w tygodniu

Zadania

  • - Pomożesz nam w organizacji firmowych konferencji, tych małych dedykowanych dla gości specjalnych i dużych na 500 osób.
  • - Insighty od Klientów są w cenie, a kto je posiada? Handlowcy! Będziesz zaangażowana/y w przygotowanie materiałów dla działu handlowego.
  • - Social Media też się same nie zrobią, dlatego przekażemy Ci najważniejszą wiedzę dot. marketingu B2B w social media.
  • - Marketing to też badania „w realu”. Będziesz koordynować badania satysfakcji naszych Klientów z procesu obsługi klienta.
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.