Numer referencyjny
6/18
6/18
Staż w dziale marketingu - Fundacja Uniwersytet Dzieci
Szczegóły
Oferta ważna do2018-12-13
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Nauka/Edukacja
Rodzaj umowy/współpracy
Bezpłatny staż
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono
Kontakt
Opiekun Biuro Karier - Karolina Suszek
Adres e-mail
biurokarier@swps.edu.pl
Telefon
225179962
Pracodawca
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
Biuro Karier SWPS
Staż w dziale marketingu - Fundacja Uniwersytet Dzieci
Wesprzesz nas w działaniach marketingowych i promocyjnych w obszarze rekrutacji nauczycieli do projektów tematycznych Scenariuszy Lekcji.
1. Termin realizacji stażu: do grudnia 2018 z możliwością wydłużenia.
2. Nabór kandydatów: Ciągły
3. Oczekiwania względem kandydatów:
- odpowiedzialność,
- komunikatywność,
- kreatywność,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
4. Preferowany kierunek studiów: -
5. Rok studiów: -
6. Poziom doświadczenia: -
7. Wymagania względem kandydatów: zdolności organizacyjne, zainteresowanie zagadnieniami z obszaru marketingu i PR.
8. Przewidywany zakres zadań:
- kontakt telefoniczny i mailowy z portalami edukacyjnymi, instytucjami współpracującymi z nauczycielami, kuratoriami, Ośrodkami Doskonalenia Nauczycieli, wydziałami edukacji,
- telefoniczny i mailowy kontakt z nauczycielami, promocja projektów wśród nauczycieli w social mediach.
9. Korzyści z podjęcia współpracy z firmą:
- narzędzia niezbędne do pracy,
- elastyczny czas pracy (możliwość pracy zdalnej),
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w dziale marketingu w dużej organizacji pozarządowej,
- możliwość uczestniczenia w jednym z największych ogólnopolskich programów edukacyjnych,
- zaświadczenia, referencje.
10. Treść zadania rekrutacyjnego: -
11. Aplikuj!
- zgłoś się do Biura Karier
- umów się na konsultację z doradcą zawodowym
- przygotuj CV
- oczekuj na rekomendacje ze strony Biura Karier
Wymagania
- zdolności organizacyjne, zainteresowanie zagadnieniami z obszaru marketingu i PR.
Zadania
- kontakt telefoniczny i mailowy z portalami edukacyjnymi, instytucjami współpracującymi z nauczycielami, kuratoriami, Ośrodkami Doskonalenia Nauczycieli, wydziałami edukacji, telefoniczny i mailowy kontakt z nauczycielami, promocja projektów wśród nauczycieli w social mediach.
Oferta utraciła ważność.