Numer referencyjny
AM/SP/Warszawa/2018
AM/SP/Warszawa/2018
Pharmarketing Account Manager/ Warszawa
Szczegóły
Oferta ważna do2018-11-29
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Content marketing - jak budować markę w internecie,Digital Media,Grafika,Grafika reklamowa,HARA - Health and Resilience Academy – Akademia zdrowia i odporności,Komunikacja i media,Kreowanie wizerunku,Nowoczesna Komunikacja Marketingowa,Prawo medyczne i farmaceutyczne,Psychologia sprzedaży i marketingu,Psychologia sprzedaży i marketingu. Akademia firmy ATLAS i SWPS,Psychologia w marketingu,Psychologia w marketingu i reklamie
Pracodawca
S&P Partners
Firma S&P Partners od wielu lat z sukcesem rozwija działalność mającą na celu budowę i wzmacnianie pozycji marek naszych Klientów m.in. globalnych i lokalnych przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym i technologii teleinformacyjnych. Sukcesywnie porfolio naszych klientów i oferowanych rozwiązań się poszerza i w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydata/ ki na stanowisko
Account Managera
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami firmy dbając o jak najwyższy poziom jakości współpracy i dostarczanych rozwiązań z obszaru marketingu i komunikacji.
Osoba na tym stanowisku odpowiada za:
• Współpracę z firmami z rynku farmaceutycznego i medycznego raz środowiskiem lekarskim
• Rozwijanie relacji z klientami poprzez inicjowanie nowych projektów, identyfikację potrzeb i długoterminowych planów w obszarze marketingu
• Kreowanie koncepcji nowych rozwiązań wspierających strategię marketingową klienta
• Tworzenie prezentacji i materiałów sprzedażowych
• Koordynację i wdrażanie działań marketingowych w ramach harmonogramów i budżetów projektowych
• Stałe doskonalenie jakości dostarczanych usług i szukanie niestandardowych rozwiązań
Jeśli jesteś osobą, która:
• Posiada doświadczenie w realizacji projektów marketingowych dla sektora farmaceutycznego i medycznego
• Wykazuje się kreatywnym i niestandardowym podejściem
• Prezentuje wysokie umiejętności komunikacji i budowania relacji
• Potrafi efektywnie szukać rozwiązań i dąży do celu
• Chce mieć realny wpływ na proponowanie i wdrażanie inicjatyw marketingowych u Klientów
• Chciałaby rozwijać swoją karierę w elastycznym środowisku pracy, zapewniającym samodzielność i promującym inicjatywę
• Dąży do rozwoju swoich kompetencji dzięki współpracy z Managerami o wysokich umiejętnościach liderskich i doświadczeniu w branży
Zapraszamy - dołącz do naszego zespołu.
Prześlij swoja aplikację na adres: [email protected].
Firma
S&P Partners od wielu lat z sukcesem rozwija działalność mającą na celu
budowę i wzmacnianie pozycji marek naszych Klientów m.in. globalnych i
lokalnych przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym i technologii
teleinformacyjnych. Sukcesywnie porfolio
naszych klientów i oferowanych rozwiązań się poszerza i w związku z dynamicznym
rozwojem poszukujemy Kandydata/ ki na stanowisko Account Managera.
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami firmy dbając o jak najwyższy poziom jakości współpracy i dostarczanych rozwiązań z obszaru marketingu i komunikacji.
Wymagania
- doświadczenie w realizacji projektów marketingowych dla sektora farmaceutycznego i medycznego
- kreatywne i niestandardowe podejście do realizowanych zadań
- wysokie umiejętności komunikacji i budowania relacji
- ukierunkowanie na efektywne szukanie rozwiązań i dążenie do celu
- chęć posiadania realnego wpływ na proponowanie i wdrażanie inicjatyw marketingowych u Klientów
- dążenie do rozwoju swoich kompetencji dzięki współpracy z Managerami o wysokich umiejętnościach liderskich i doświadczeniu w branży
- chęć rozwijania swojej kariery w elastycznym środowisku pracy, zapewniającym samodzielność i promującym inicjatywę
Zadania
- Współpraca z firmami z rynku farmaceutycznego i medycznego raz środowiskiem lekarskim
- Rozwijanie relacji z klientami poprzez inicjowanie nowych projektów, identyfikację potrzeb i długoterminowych planów w obszarze marketingu
- Kreowanie koncepcji nowych rozwiązań wspierających strategię marketingową klienta
- Tworzenie prezentacji i materiałów sprzedażowych
- Koordynacja i wdrażanie działań marketingowych w ramach harmonogramów i budżetów projektowych
- Stałe doskonalenie jakości dostarczanych usług i szukanie niestandardowych rozwiązań (customer experience)
Oferta utraciła ważność.