Numer referencyjny
AM/SP/Warszawa/2018

Pharmarketing Account Manager/ Warszawa

Szczegóły

Oferta ważna do
2018-11-29
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Content marketing - jak budować markę w internecie,Digital Media,Grafika,Grafika reklamowa,HARA - Health and Resilience Academy – Akademia zdrowia i odporności,Komunikacja i media,Kreowanie wizerunku,Nowoczesna Komunikacja Marketingowa,Prawo medyczne i farmaceutyczne,Psychologia sprzedaży i marketingu,Psychologia sprzedaży i marketingu. Akademia firmy ATLAS i SWPS,Psychologia w marketingu,Psychologia w marketingu i reklamie

Kontakt

Opiekun
Edyta Ułasiuk
Adres e-mail Telefon
+48506111102

Pracodawca

S&P Partners
Firma S&P Partners od wielu lat z sukcesem rozwija działalność mającą na celu budowę i wzmacnianie pozycji marek naszych Klientów m.in. globalnych i lokalnych przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym i technologii teleinformacyjnych. Sukcesywnie porfolio naszych klientów i oferowanych rozwiązań się poszerza i w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydata/ ki na stanowisko Account Managera Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami firmy dbając o jak najwyższy poziom jakości współpracy i dostarczanych rozwiązań z obszaru marketingu i komunikacji. Osoba na tym stanowisku odpowiada za: • Współpracę z firmami z rynku farmaceutycznego i medycznego raz środowiskiem lekarskim • Rozwijanie relacji z klientami poprzez inicjowanie nowych projektów, identyfikację potrzeb i długoterminowych planów w obszarze marketingu • Kreowanie koncepcji nowych rozwiązań wspierających strategię marketingową klienta • Tworzenie prezentacji i materiałów sprzedażowych • Koordynację i wdrażanie działań marketingowych w ramach harmonogramów i budżetów projektowych • Stałe doskonalenie jakości dostarczanych usług i szukanie niestandardowych rozwiązań Jeśli jesteś osobą, która: • Posiada doświadczenie w realizacji projektów marketingowych dla sektora farmaceutycznego i medycznego • Wykazuje się kreatywnym i niestandardowym podejściem • Prezentuje wysokie umiejętności komunikacji i budowania relacji • Potrafi efektywnie szukać rozwiązań i dąży do celu • Chce mieć realny wpływ na proponowanie i wdrażanie inicjatyw marketingowych u Klientów • Chciałaby rozwijać swoją karierę w elastycznym środowisku pracy, zapewniającym samodzielność i promującym inicjatywę • Dąży do rozwoju swoich kompetencji dzięki współpracy z Managerami o wysokich umiejętnościach liderskich i doświadczeniu w branży Zapraszamy - dołącz do naszego zespołu. Prześlij swoja aplikację na adres: [email protected].


Firma S&P Partners od wielu lat z sukcesem rozwija działalność mającą na celu budowę i wzmacnianie pozycji marek naszych Klientów m.in. globalnych i lokalnych przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym i technologii teleinformacyjnych.  Sukcesywnie porfolio naszych klientów i oferowanych rozwiązań się poszerza i w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydata/ ki na stanowisko Account Managera.

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami firmy dbając o jak najwyższy poziom jakości współpracy i dostarczanych rozwiązań z obszaru marketingu i komunikacji.


Wymagania

  • doświadczenie w realizacji projektów marketingowych dla sektora farmaceutycznego i medycznego
  • kreatywne i niestandardowe podejście do realizowanych zadań
  • wysokie umiejętności komunikacji i budowania relacji
  • ukierunkowanie na efektywne szukanie rozwiązań i dążenie do celu
  • chęć posiadania realnego wpływ na proponowanie i wdrażanie inicjatyw marketingowych u Klientów
  • dążenie do rozwoju swoich kompetencji dzięki współpracy z Managerami o wysokich umiejętnościach liderskich i doświadczeniu w branży
  • chęć rozwijania swojej kariery w elastycznym środowisku pracy, zapewniającym samodzielność i promującym inicjatywę

Zadania

  • Współpraca z firmami z rynku farmaceutycznego i medycznego raz środowiskiem lekarskim
  • Rozwijanie relacji z klientami poprzez inicjowanie nowych projektów, identyfikację potrzeb i długoterminowych planów w obszarze marketingu
  • Kreowanie koncepcji nowych rozwiązań wspierających strategię marketingową klienta
  • Tworzenie prezentacji i materiałów sprzedażowych
  • Koordynacja i wdrażanie działań marketingowych w ramach harmonogramów i budżetów projektowych
  • Stałe doskonalenie jakości dostarczanych usług i szukanie niestandardowych rozwiązań (customer experience)
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.