Numer referencyjny
110802/2021

Stażysta ds. analiz

Szczegóły

Oferta ważna do
2021-07-16
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Płatny staż
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Grayling Poland Sp. z o.o.
Grayling Poland to jedna z największych agencji public relations w Polsce specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych usług w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego i zarządzania reputacją na rzecz klientów z różnych branż, w tym m.in. energetycznej, FMCG, nieruchomości, finansowej .

Grayling jest jedną z wiodących agencji Public Relations i Public Affairs w Polsce, która oferuje kompleksowe usługi komunikacyjne. Od ponad 20 lat wspieramy naszych klientów zapewniając im strategiczne doradztwo komunikacyjne i kryzysowe. Jesteśmy także hubem na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Grayling Poland jest częścią Huntsworth, globalnej sieci agencji komunikacyjnych z siedzibą w Londynie, która zatrudnia 800 konsultantów w 40 biurach w Europie, Ameryce Północnej, Azji i na Bliskim Wschodzie.

Więcej na: http://www.grayling.com/

W związku z nieustannym rozwojem poszukujemy osoby do wsparcia naszego zespołu PR korporacyjnego w codziennej pracy.

Gwarantowane:

• płatny staż

• udział w realizacji ciekawych projektów dla liderów branżowych i międzynarodowych marek

• praca w zespole doświadczonych profesjonalistów

• przyjazna atmosfera pracy Miejsce pracy - Warszawa (model hybrydowy, częściowo zdalnie)

Cenimy kompetencje zdobyte podczas realizacji własnego projektu społecznego. #CENIMYPROJEKTSPOŁECZNYWCV

CV w języku polskim, z dopiskiem „Staż” w tytule maila, prosimy przesyłać na adres: Urszula.Frackiewicz@grayling.com

Zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie w CV poniższej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poza 926 z póź.zm.)"

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość programów MS Excel oraz MS Power Point – warunek konieczny weryfikowany podczas jednego z etapów rekrutacji
  • rozwinięte umiejętności matematyczne, analizy i syntezy danych, wyciągania wniosków i logicznego myślenia
  • umiejętność prezentowania wyników oraz wizualizacji danych (tabele, wykresy)
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • wnikliwość, dokładność, skrupulatność
  • chęć do dalszego rozwoju i nauki
  • dostępność w wymiarze ½ etatu przez minimum 3 miesiące (możliwość dłuższej współpracy)

Zadania

  • bieżące wsparcie menedżerów w prowadzeniu analiz obecności marki w mediach
  • analiza danych z obszaru monitoringu mediów
  • obsługa i wykorzystanie narzędzi do monitoringu mediów (Prime oraz IMM)
  • przygotowywanie zestawień, raportów, prezentacji, automatyzacja i optymalizacja procesów raportowych
  • udział w tworzeniu strategii komunikacji marki klienta na podstawie analizy jej obecności w mediach oraz działań konkurencyjnych marek
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.