Numer referencyjny
110769/2021

PRACOWNIK/PRACOWNICZKA WSPARCIA DZIAŁU ASSISTANCE AUTO

Szczegóły

Oferta ważna do
2021-07-15
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Aleksandra Durejko
Adres e-mail
praca@europ-assistance.pl
Telefon
205 50 00

Pracodawca

Europ Assistance Polska
Europ Assistance Polska powstała w 1996 roku i jest częścią międzynarodowej Grupy Europ Assistance, lidera rynku usług assistance na świecie. Nasza firma jest najszybciej rozwijającą się i największą spółką Europ Assistance w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE). Niesiemy pomoc Klientom zarówno w kraju, jak i za granicą, w pięciu głównych obszarach: Dom i Rodzina, Samochód, Podróż, Zdrowie, Concierge. Naszymi Partnerami Biznesowymi są: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, brokerzy, firmy leasingowe i CFM, producenci i importerzy samochodów, branża telekomunikacyjna, dostawcy energii i gazu oraz dystrybutorzy sprzętu RTV/AGD. Na co dzień, w imieniu naszych Partnerów, tworzymy programy assistance dopasowane do potrzeb ich Klientów i realizujemy pomoc, dbając o ich jak najlepsze doświadczenia i opinie.

Kogo poszukujemy?

Nasz Dział Assistance Auto zajmuje się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy technicznej na drodze oraz organizowaniem dla nich wsparcia: zlecaniem pomocy drogowej, zapewnianiem pojazdów zastępczych, kontaktem z serwisami samochodowymi, itd.

W celu usprawnienia procesu obsługi naszych klientów poszukujemy kandydatów do wsparcia pracy naszych konsultantów w dwóch obszarach:

  • Dla osób lubiących kontakt telefoniczny - uzyskiwanie informacji o zakresie naprawy pojazdu z autoryzowanych stacji obsługi i warsztatów;
  • Dla tych, którzy wolą pracować z danymi - praca przy uzupełnianiu danych w systemie oraz podstawowa analiza raportów.


Co oferujemy?

Oferujemy pracę na okres wakacyjny na podstawie umowy zlecenia (wymiar pracy – 40 h/tygodniowo), osobom chętnym możemy zaproponować zatrudnienie na stałe na podstawie umowy o pracę lub długoterminowej umowy zlecenia w Dziale Assistance (bezpośrednia obsługa klientów).

W pierwszym miesiącu zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze w Warszawie (ulica Wołoska), w godzinach 9-17; po okresie wdrożenia - możliwość pracy zdalnej, z elastycznym grafikiem.


Gwarantujemy:

  • przyjazną atmosferę pracy;
  • przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;
  • wsparcie merytoryczne podczas wykonywania codziennych zadań;
  • możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie.

Wymagania

  • Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia zawodowego – zapewniamy wdrożenie do pracy;
  • Komunikatywność, nastawienie na rozwiązanie problemu i chęć niesienia pomocy;
  • Łatwość obsługi komputera (w tym – podstawowa znajomość programu Excel).

Zadania

  • Uzyskiwanie informacji o zakresie naprawy pojazdu z autoryzowanych stacji obsługi i warsztatów;
  • Praca przy uzupełnianiu danych w systemie oraz podstawowa analiza raportów.
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.