Numer referencyjny
71646

Junior Service Desk Supporter - Danish Speaker

Szczegóły

Oferta ważna do
2021-07-09
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
IT - administracja/bezpieczeństwo
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. pomorskie
Miasto
Gdansk
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Arla Global Shared Services
Arla Foods jest jednym z największych koncernów mleczarskich w Europie. Spółdzielnię tworzy 13.500 farmerów oraz zespół 19 000 pracowników, zatrudnionych w spółkach Arla Foods na całym świecie. W 2008 roku w Gdańsku utworzyliśmy zespół zajmujący się procesami księgowymi dla spółek Arla Foods na całym świecie. To dzięki nam właściciele Arla Foods, farmerzy duńscy, szwedzcy, brytyjscy, niemieccy, belgijscy i holenderscy, otrzymują płatności za dostarczane nam mleko. To my odpowiadamy za rozliczenia z naszymi dostawcami, a także regulowanie płatności z naszymi klientami. Zajmujemy się tworzeniem raportów finansowych dla naszej siedziby głównej w Aarhus w Danii, a także wspieraniem lokalnych mleczarni w Europie i nie tylko. Pracujemy w języku angielskim, ale aby być bliżej naszego klienta część naszego zespołu posługuje się także językami lokalnymi. Zatrudniamy ponad 300 pracowników po to, aby nasi specjaliści w mleczarniach mogli skupić się na tym, co robią najlepiej- wytwarzaniu mlecznych przysmaków dla naszych konsumentów. My zajmujemy się tym, w czym sami radzimy sobie najlepiej- księgowością i finansami. Będąc spółdzielnią o korzeniach skandynawskich, wspólnie tworzymy miejsce pracy, w którym dbamy o budowanie profesjonalnych relacji, opartych na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Arla to miejsce pracy, w którym mamy możliwości rozwoju, cenimy otwartość na nowe idee, innowacyjność oraz niezależność. Poprzez rozwój rozumiemy pracę w szybko zmieniającym się otoczeniu, a także możliwość zaangażowania się w globalne projekty oraz realizację międzynarodowej ścieżki kariery. Naszym pracownikom oferujemy następujący pakiet benefitów: • Silna, skandynawska kultura organizacyjna bazująca na zaufaniu i pracy zespołowej, • Prywatna opieka medyczna w LuxMed, • MultiKafeteria (karta Multisport, bilety do kina i teatru, kupony na lunch, punkty do biur podróży itp), • Ubezpieczenie na życie AXA, • Premie za polecenia pracowników, • Chill-out roomy (Xbox, piłkarzyki, gry planszowe itp.) • Nowoczesne ergonomiczne miejsca pracy, • Świetna lokalizacja w biurowcu Neptun z panoramicznym widokiem na Gdańsk i morze, • Pyszna kawa i herbata, • Drużyny sportowe (bieganie, siatkówka, koszykówka), • Infrastruktura dla rowerów, • Elastyczny czas pracy, • Imprezy integracyjne, • Brak dress code'u, • Owoce w biurze, • Dokładny proces wdrażania do firmy i stanowiska pracy, • Dodatki finansowe do edukacji, • Learning week, • Dostęp do biblioteki edukacyjnej LinkedIn; Nasze wartości Lead, Sense & Create – kulturę organizacyjną Arli definiują trzy wartości, które przyświecają wszystkim naszym działaniom, w każdym oddziale firmy na całym świecie. Lead: w Arli przejmujemy ster i wyznaczamy ścieżki we wszystkim co robimy. Lead oznacza pasję dla naszej działalności. Sense: jesteśmy wrażliwi i uważni na potrzeby naszych pracowników, klientów oraz otaczającego nas świata. Create: Arla to firma tworzona przez ludzi kreatywnych i innowacyjnych w zakresie rozwoju kompetencji, produktów i budowania profesjonalnych relacji! Naszym charakterem jest znalezienie równowagi pomiędzy trzema wartościami: Lead, Sense i Create. Chcesz dowiedzieć się o nas więcej? Znajdź nas na facebooku: http://www.facebook.com/ArlaGdansk

Arla’s inhouse Service Desk is growing and we are looking for talented people to join. As a Scandinavian company, we value mutual trust, collaboration and initiative. Thus, you will have every opportunity to share your ideas, learn and try new things.

Join a global covering Service Desk and become part of a multinational team were quality have high priority over quantity and were we aim to do the right thing the first time around. The team is high performance and highly motivated to provide that best support to our colleagues.

As an Junior Service Desk Supporter, you will:

  • 1st and 1.5 level Support for all systems and devices
  • Perform remote troubleshooting through SCCM
  • Educate and guide the end user through the problem-solving
  • Identify and suggest improvements on current processes followed
  • Act as escalation point in case of urgent or severe IT incidents
  • Prioritizing and managing many open tickets at the same time
  • Analysing most common reported incidents
  • Escalated unresolved issues to higher support teams
  • Record all Incident and service request in ITSM tool

There are some skills and qualities which we require:

  • Fluent English and Danish
  • Good knowledge of MS Office and Outlook tools
  • Strong communications, negotiation and problem solving skills
  • Good analytical and organization skills
  • Strong team-player orientation
  • Ability to work in fast-changing environment

What you can expect from us:

  • International operating environment
  • Medical care & life insurance 
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.
  • Scandinavian working style & no dress code
  • Trainings with experts & professional induction in a new position
  • Development programs (function additions, coordinator programme)
  • Financial support of your education
  • Relocation package
  • Referral program for employees
  • Employee Assistance Program (legal, psychological, health, financial consulting, etc. )
  • Support for your healthy lifestyle (fruit day, facility for sportsmen, sport challenges and activities, Arla active teams / sport groups) Flexible working time (start your day of work between 7-9) and home office work possibility
  • Additional holiday depending on length of employment (up to 4 days)
  • Fully paid 30 min. break 


If this sounds exciting please apply as soon as possible! We look forward to hearing from you and receiving your application.

Wymagania

  • Danish language

Zadania

  • IT Service Desk
  • Customer Service
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.