Numer referencyjny
110732/2021

Stażysta/tka w Dziale Łańcucha Dostaw

Szczegóły

Oferta ważna do
2021-07-01
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Staże i praktyki
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Natalia Gąsiewska
Adres e-mail
natalia.gasiewska@JDEcoffee.com
Telefon
510805130

Pracodawca

Jacobs Douwe Egberts Sp. z o.o.
Od ponad 265 lat Jacobs Douwe Egberts (JDE) inspiruje się przekonaniem, iż niesamowite jest to, co może się wydarzyć przy filiżance kawy lub herbaty. Naszym celem jest wyzwolenie możliwości kawy I herbaty, aby tworzyć lepszą przyszłość. Dziś nasze portfolio kawy I herbaty dostępne jest na ponad 100 rozwiniętych i wschodzących rynkach, poprzez zbiór ponad 50 marek, które łącznie obejmują cały krajobraz kategorii, prowadzony przez wiodące marki użytku domowego, takie jak L’OR, Jacobs, Senseo, Tassimo, Douwe Egberts Old Town, Super, Pickwick i Moccona. JDE jest częścią JDE Peet’s, największej na świecie firmy produkującej kawę I herbatę, z siedzibą w Holandii. Jak wygląda praca w JDE? Jesteśmy dumni z naszej pasji, zaangażowanych współpracowników, którzy nieustannie rzucają wyzwanie status quo i dążą do mistrzostwa we wszystkim, co robią, Nasz cel jest prosty, sprecyzowany i ambitny – JDE: kawa i herbata na każdą filiżankę. W JDE jesteśmy stworzeni do tego, aby się wyróżniać. Każdego dnia jesteśmy postępowi, ambitni z natury, pomysłowi w działaniu i zdecydowani w podejściu, dostarczając cenne momenty związane z kawą i herbatą wszystkim na całym świecie.

Jako stażysta będziesz prowadzić obsługę klienta w zakresie realizacji otrzymywanych zamówień. Na co dzień będziesz także w stałym kontakcie z zespołami finansów, sprzedaży i księgowości.

Otrzymasz: 

  • Płatny staż z perspektywą zatrudnienia
  • Płatny urlop, aby zregenerować siły
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Powitalny pakiet kawowy
  • Możliwość wzięcia udziału w webinarach, warsztatach i szkoleniach
  • Rekrutacja w trybie on-line




Wymagania

  • Komunikatywna znajomość j.angielskiego (min.A1)
  • Dobra znajomość i płynne posługiwanie się w Excelu
  • Zdolności analityczne i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem oraz znajomość SAP
  • Dyspozycyjność w wymiarze 40 godzin tygodniowo
  • Chęć do pracy w środowisku otwartym na wielokulturowość

Zadania

  • Aktywna współpraca z Operatorem Logistycznym
  • Wsparcie działu Obsługi Klienta w codziennej pracy z zapewnieniem wysokich standardów jakości i terminowości
  • Dbanie o dobre relacje z klientem
  • Rozpatrywanie reklamacji od klientów
  • Aktualizacja danych klienta w systemie
  • Prowadzenie księgowości w ramach procesu obsługi klienta
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Kliknij tutaj, aby przejść do formularza logowania
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.