Numer referencyjny
110732/2021
110732/2021
Stażysta/tka w Dziale Łańcucha Dostaw
Szczegóły
Oferta ważna do2021-07-01
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Staże i praktyki
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono
Kontakt
Opiekun Natalia Gąsiewska
Adres e-mail
natalia.gasiewska@JDEcoffee.com
Telefon
510805130
Pracodawca
Jacobs Douwe Egberts Sp. z o.o.
Od ponad 265 lat Jacobs Douwe Egberts (JDE) inspiruje się przekonaniem, iż niesamowite jest to, co może się wydarzyć przy filiżance kawy lub herbaty. Naszym celem jest wyzwolenie możliwości kawy I herbaty, aby tworzyć lepszą przyszłość. Dziś nasze portfolio kawy I herbaty dostępne jest na ponad 100 rozwiniętych i wschodzących rynkach, poprzez zbiór ponad 50 marek, które łącznie obejmują cały krajobraz kategorii, prowadzony przez wiodące marki użytku domowego, takie jak L’OR, Jacobs, Senseo, Tassimo, Douwe Egberts Old Town, Super, Pickwick i Moccona. JDE jest częścią JDE Peet’s, największej na świecie firmy produkującej kawę I herbatę, z siedzibą w Holandii.
Jak wygląda praca w JDE?
Jesteśmy dumni z naszej pasji, zaangażowanych współpracowników, którzy nieustannie rzucają wyzwanie status quo i dążą do mistrzostwa we wszystkim, co robią, Nasz cel jest prosty, sprecyzowany i ambitny – JDE: kawa i herbata na każdą filiżankę.
W JDE jesteśmy stworzeni do tego, aby się wyróżniać. Każdego dnia jesteśmy postępowi, ambitni z natury, pomysłowi w działaniu i zdecydowani w podejściu, dostarczając cenne momenty związane z kawą i herbatą wszystkim na całym świecie.
Jako stażysta będziesz prowadzić obsługę klienta w zakresie realizacji otrzymywanych zamówień. Na co dzień będziesz także w stałym kontakcie z zespołami finansów, sprzedaży i księgowości.
Otrzymasz:
- Płatny staż z perspektywą zatrudnienia
- Płatny urlop, aby zregenerować siły
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Powitalny pakiet kawowy
- Możliwość wzięcia udziału w webinarach, warsztatach i szkoleniach
- Rekrutacja w trybie on-line
Wymagania
- Komunikatywna znajomość j.angielskiego (min.A1)
- Dobra znajomość i płynne posługiwanie się w Excelu
- Zdolności analityczne i umiejętność pracy pod presją czasu
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem oraz znajomość SAP
- Dyspozycyjność w wymiarze 40 godzin tygodniowo
- Chęć do pracy w środowisku otwartym na wielokulturowość
Zadania
- Aktywna współpraca z Operatorem Logistycznym
- Wsparcie działu Obsługi Klienta w codziennej pracy z zapewnieniem wysokich standardów jakości i terminowości
- Dbanie o dobre relacje z klientem
- Rozpatrywanie reklamacji od klientów
- Aktualizacja danych klienta w systemie
- Prowadzenie księgowości w ramach procesu obsługi klienta
Oferta utraciła ważność.